Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
17 godz.
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych Kształtowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu. Wdrażanie nowych Doradców i wsparcie ich w zakresie sprzedaży ubezpieczeń. Realizacja celów sprzedażowych. Monitorowanie wyników i jakości...
Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj bez CV
18 godz.
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Twoje Zadania Budowanie własnego zespołu agentów (rekrutacja i skuteczne wdrożenie). Motywowanie, inspirowanie i zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia celów sprzedażowych. Aktywny udział w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (sprzedaż własna i wsparcie zespołu). Analiza...
Co będzie należało do Twoich obowiązków: Pozyskiwanie klientów - na początkowym etapie współpracy zajmiesz się sprzedażą własną produktów ubezpieczeniowych aby zdobytą umiejętność przekazać swoim agentom. Rekrutacja i wdrażanie - poszukiwanie i wprowadzanie do swojego zespołu...
Pozyskiwanie klientów i prowadzenie sprzedaży własnej (etap wstępny). Rekrutacja i wdrażanie nowych osób do własnego zespołu. Zarządzanie, motywowanie i inspirowanie zespołu do osiągania celów. Analiza wskaźników i identyfikacja obszarów do modyfikacji w zespole. Aktywny udział w...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Realizacja planów sprzedażowych produktów Medicover (abonamenty medyczne, sport, platforma benefitowa) dla klientów korporacyjnych (region południowy). Współtworzenie strategii sprzedażowej i udział w projektach rozwojowych....
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik ds. Kluczowych Klientów - eksport
Główne zadania:
aktywna sprzedaż oraz budowanie strategii sprzedaży mięsa drobiowego na rynkach zagranicznych: Francja, Anglia, Irlandia, Niemcy;
współpraca z klientami SuperDrob S.A. oraz pozyskiwanie nowych partnerów handlowych (eksport);
monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników oferowanych produktów na rynkach eksportowych;
dbałość o rozwój asortymentu oraz nowych rynków;
planowanie i egzekucja budżetów promocyjnych i marketingowych u obsługiwanych Klientów;
zamawianie produktów Spółki i nadzór nad realizacją dostaw.
Wymagania:
wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wykształcenie wyższe;
znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację;
pożądana znajomość języka francuskiego;
bardzo dobra znajomość rynku świeżego mięsa i produktów przetworzonych;
znajomość rynku w branży wędlin, drobiu premium i CF;
doskonałe umiejętności organizacyjne;
wysoka motywacja własna;
doskonałe umiejętności komunikacyjne;
umiejętność obsługi komputera;
prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w firmie o dużym potencjale rozwojowym;
narzędzia pracy umożliwiające komfort wykonywanej pracy;
Klient portalu Praca.pl
małopolskie
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
17 godz.
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych Kształtowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu. Wdrażanie nowych Doradców i wsparcie ich w zakresie sprzedaży ubezpieczeń. Realizacja celów sprzedażowych. Monitorowanie wyników i jakości...
Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj bez CV
18 godz.
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Twoje Zadania Budowanie własnego zespołu agentów (rekrutacja i skuteczne wdrożenie). Motywowanie, inspirowanie i zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia celów sprzedażowych. Aktywny udział w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (sprzedaż własna i wsparcie zespołu). Analiza...
Co będzie należało do Twoich obowiązków: Pozyskiwanie klientów - na początkowym etapie współpracy zajmiesz się sprzedażą własną produktów ubezpieczeniowych aby zdobytą umiejętność przekazać swoim agentom. Rekrutacja i wdrażanie - poszukiwanie i wprowadzanie do swojego zespołu...
Pozyskiwanie klientów i prowadzenie sprzedaży własnej (etap wstępny). Rekrutacja i wdrażanie nowych osób do własnego zespołu. Zarządzanie, motywowanie i inspirowanie zespołu do osiągania celów. Analiza wskaźników i identyfikacja obszarów do modyfikacji w zespole. Aktywny udział w...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Realizacja planów sprzedażowych produktów Medicover (abonamenty medyczne, sport, platforma benefitowa) dla klientów korporacyjnych (region południowy). Współtworzenie strategii sprzedażowej i udział w projektach rozwojowych....
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...