Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. Marki Własnej

Gemini Polska Sp. z o.o.
Gdańsk
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
440 dni temu

Apteki pod marką Gemini to wyjątkowe miejsce zarówno dla pacjenta, jak i dla pracownika. Każda apteka tworzy zgrany zespół złożony z profesjonalistów i pasjonatów.

 

Możesz mieć pewność pracy z szerokim asortymentem i najnowszymi produktami. Dzięki temu dbamy jednocześnie o komfort opieki nad pacjentem, jak i Twój rozwój.

 

Pod marką Gemini działa obecnie ponad 200 aptek w całym kraju. Obecnie poszukujemy

Kierownik ds. Marki Własnej
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania i obowiązki:
  • odpowiedzialność za P&L, zarządzanie oraz rozwój produktów marki własnej w oparciu o cele budżetowe,  
  • współpraca w procesie rozwoju marki z działem jakości, marketingu, sprzedaży,  
  • wybór dostawców, utrzymanie kontaktów handlowych oraz prowadzenie negocjacji warunków handlowych, 
  • tworzenie rekomendacji wdrożeń produktów,  
  • zwiększenie udziału obrotu produktów marki własnej w obrocie firmy,  
  • monitorowanie nowości rynkowych, trendów, poszukiwanie innowacji,  
  • nadzór nad pracą podległego zespołu,  
  • realizacja projektów zgodnie z harmonogramem,  
  • monitorowanie procesów zamówień oraz działań mających na celu zapewnienie optymalnego zapasu.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
  • minimum 3-letnie doświadczenie w dziale zakupów lub w dziale zarządzania marką własną (jako Kupiec, Menedżer Produktu, Category Manager lub pokrewne)  
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu kategoriami farmaceutycznymi  
  • znajomość procesów zakupowych  
  • umiejętność prowadzenie skutecznych negocjacji  
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów, odporność na stres  
  • samodzielność i skuteczność w działaniu, terminowość, umiejętność ustalania priorytetów i organizacji pracy, umiejętność pracy zespołowej i współpracy między działowej  
  • doświadczenie w zarządzaniu ludźmi  
  • proaktywna postawa i mocne zorientowanie na wyniki  
  • bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (w szczególności Excel)
Nasza oferta:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, 
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, 
  • dostęp do platformy językowej e-Tutor, 
  • atrakcyjny program poleceń pracowniczych, 
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji, 
  • obecność trenera wewnętrznego, 
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, 
  • komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji, 
  • możliwość pracy hybrydowej.
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.
 

Poznaj

Gemini Polska Sp. z o.o.

Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.

Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.

Kim jesteśmy?

Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.

Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411. 

Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.

Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.

Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...