Kierownik ds. Systemów Skomputeryzowanych Grupy Polpharma
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- wsparcie projektów w zakresie nowych wdrożeń, aktualizacji oraz zmian systemów skomputeryzowanych
- nadzór nad wymaganiami prawnymi i wdrażanie standardów zabezpieczających integralność danych
- udział w inspekcjach i audytach klientów oraz w przygotowaniach do nich
- planowanie i raportowanie walidacji systemów skomputeryzowanych
- prowadzenie spotkań zespołów analizy ryzyka i budowanie strategii testów
- kontrola zmian oraz zarządzanie błędami GMP w działaniu systemów
- prowadzenie okresowych przeglądów systemów korporacyjnych
- definiowanie, zarządzanie i wspieranie realizacji korporacyjnych procesów jakościowych we współpracy ze wszystkimi zakładami Grupy Polpharma
- prowadzenie szkoleń związanych z tematyką zgodności i walidacji systemów
OCZEKIWANIA:
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 2 letni staż w wytwórni produktów leczniczych w obszarze regulowanym przez GMP
- znajomość regulacji prawnych i wytycznych w zakresie systemów skomputeryzowanych w branży farmaceutycznej
- umiejętność interpretacji wymagań i skalowania wysiłku walidacyjnego
- znajomość zasad oraz praktyk w zarządzaniu ryzykiem systemów
- znajomość zasad oraz praktyk w zapewnieniu integralności danych
- znajomość zasad oraz praktyk stosowanych w zarządzaniu projektami
- umiejętność posługiwania się pakietem MS Office
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność motywowania współpracowników oraz dzielenia się wiedzą
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
MILE WIDZIANE:
- doświadczenie w administracji systemami w obszarze GxP
- doświadczenie w pracy z wdrożeniami systemów
- znajomość języka rosyjskiego
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Zdrowe jutro zaczyna się od ludzi, którzy tworzą Polpharmę – od ich wiedzy, zaangażowania i pasji. Wspólnie dbamy o zdrowie innych i tworzymy środowisko, w którym każdy może być sobą. Rozwijamy się w zgodzie z własnymi ambicjami, niezależnie od obszaru, w jakim działamy. Razem z nami możesz realnie wpływać na zdrowie i dobrostan innych.