Dołącz do zespołu IKEA Warszawa - Targówek
Kierownik ds. Zarządzania Obiektem, IKEA Retail, Warszawa / Targówek
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
O Tobie:
- posiadasz wykształcenie wyższe w zakresie Facility Managementu lub inne inżynierskie,
- posiadasz wiedzę i doświadczenie jako Facility Manager na obiektach komercyjnych oraz z zakresu technicznej obsługi budynków (instalacje elektryczne, chłodnictwa, klimatyzacji, wentylacji, wodno-kanalizacyjne, automatyka),
- jesteś osobą, dla której bezpieczeństwo pracowników i klientów jest najważniejsze, a zadowolenie klientów sklepu jest priorytetem w twojej codziennej pracy,
- posiadasz uprawnienia SEP oraz uprawnienia do pracy na wysokości lub jesteś gotów takie uzyskać,
- znasz programy w pakiecie MS Office oraz program AutoCad,
- jesteś entuzjastycznie nastawiony/-a do pracy, łatwo nawiązujesz kontakt z osobami zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy,
- posiadasz szeroką ogólną wiedzę techniczną i chętnie uczysz się nowych rzeczy, jesteś otwarty na różnorodność zadań,
- doskonale radzisz sobie w pracy z planami oraz dokumentacją: techniczną, budowlaną i eksploatacyjną budynków,
- potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy, podejmować racjonalne decyzje w sytuacjach stresowych,
- masz umiejętność pracy w grupie oraz umiejętność kierowania zespołem,
- biegle posługujesz się językiem angielskim.
O stanowisku:
Jako Kierownik ds. Zarządzania Obiektem będziesz odpowiedzialny za zapewnienie obsługi technicznej obiektu, z uwzględnieniem zrównoważonej bezpiecznej, czystej i funkcjonalnej przestrzeni dla klientów. Razem z całym zespołem IKEA będziesz dbał o tworzenie środowiska pracy, w którym kultura IKEA jest silna i gdzie ceni się różnorodność klientów i pracowników.
Główne zadania:
- utrzymanie budynku, instalacji i terenu zewnętrznego w pełnej sprawności technicznej i dobrym wyglądzie,
- zapewnienie bieżącej konserwacji i napraw, codziennej obsługi technicznej w tym zakresie i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych,
- analiza usterek i stanu technicznego obiektu, tworzenie rocznego planu utrzymania obiektu oraz planu inwestycji,
- praca z budżetami operacyjnymi i inwestycyjnymi,
- zapewnianie wsparcia zewnętrznym dostawcom usług, podpisywanie umów,
- zarządzanie zespołem utrzymania obiektu oraz współpraca w ramach struktury sklepu i matrixowej,
- tworzenie atmosfery zaufania poprzez zachęcanie do wymiany otwartych, konstruktywnych, szczerych i obustronnych opinii ze współpracownikami,
- wykorzystanie programu CAFM (Computer Aided Facility Management), do raportowania i analizowania działań związanych z codziennym utrzymaniem obiektu i usługami, a także prowadzenia rejestru środków trwałych i urządzeń,
- regularne pozostawanie w gotowości do reakcji w przypadku wystąpienia awarii lub poważanej usterki,
- współpraca w ramach projektów sklepowych i krajowych.
Chcemy:
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów.