Kierownik Działu Organizacyjnego

Alter Investment S.A.
Gdańsk
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
2 dni temu
Alter Investment to spółka akcyjna aktywnie działająca na rynku nieruchomości. Jesteśmy deweloperem, szczególnie intensywnie działającym na rynku trójmiejskim, skąd wywodzi się marka. Dziedziną, w której się specjalizujemy jest tzw. land development, tzn. zakup nieruchomości gruntowych, wszechstronne przygotowywanie ich do zabudowy, łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę, a następnie sprzedaż.
Pozycję lidera osiągamy poprzez nieustanną dbałość o jakość każdego detalu naszej działalności.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy profesjonalnego kandydata na stanowisko:
Kierownik Działu Organizacyjnego
Miejsce pracy: Gdańsk
Kluczowe zadania:
  • zarządzanie funkcją compliance oraz kompleksowe prowadzenie spraw organizacyjno-finansowych Spółki, w tym jej sekretariatu i wykonywanie zadań z zakresu obsługi administracyjnej Spółki i Zarządu
  • koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników działu organizacyjnego
  • reprezentowanie – na podstawie odrębnego pełnomocnictwa – Spółki i podmiotów powiązanych przy zawieraniu umów z kontrahentami
  • przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał i innych dokumentów wewnętrznych
  • przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń organów korporacyjnych Spółki oraz podmiotów powiązanych
  • przygotowywanie projektów umów, zarządzeń, uchwał, pism i innych dokumentów
  • zlecanie notariuszom przygotowywania projektów umów i innych dokumentów sporządzanych w formie aktu notarialnego
  • weryfikacja prawidłowości projektów umów i innych dokumentów przedstawianych do działu organizacyjnego przez działy operacyjne Spółki oraz jej kontrahentów
  • rejestrowanie formalnoprawnych obowiązków Spółki określonych w zawieranych umowach lub otrzymywanych decyzjach organów władzy publicznej i ich realizacja lub monitorowanie wykonania przez działy operacyjne
  • monitorowanie przestrzegania zarządzeń i procedur obowiązujących w Spółce
  • opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej Spółki, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami
  • monitorowanie przepływów pieniężnych Spółki oraz terminowości, kompletności i prawidłowości cyklicznych sprawozdań finansowych i innych dokumentów sporządzanych przez księgowość Spółki, a także zarządzanie przepływami pieniężnymi w powierzonym zakresie
  • zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych, w tym w programie finansowo-księgowym
  • organizacja i zapewnienie terminowej realizacji obowiązków Pracodawcy w sprawach kadrowych, związanych z BHP oraz ze sprawozdawczością Spółki
  • sporządzanie raportów i rejestrów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Spółce
  • administracyjna obsługa Klientów oraz Inwestorów
  • dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz organizacji, a także w relacjach z kontrahentami
  • współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności z działem finansowo-księgowym, działem przygotowania inwestycji i działem sprzedaży
Wymagania:
  • co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zwłaszcza w renomowanej firmie związanej z nieruchomościami (w szczególności deweloperskiej) albo w kancelarii prawnej
  • wykształcenie prawnicze – warunek konieczny (aplikacje nie spełniające tego warunku nie będą rozpatrywane)!
  • skrupulatność i precyzja w działaniu, terminowość oraz solidność
  • wysoki poziom dyscypliny wewnętrznej i umiejętność koncentracji na wykonywanych zadaniach w celu ich realizacji z należytą starannością
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizacji czasu pracy
  • umiejętność pracy w zespole, wysoki poziom zaangażowania i dążenie do osiągania celów
  • inicjatywa w działaniu, odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stabilne i przejrzyste zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • perspektywę długoterminowego zatrudnienia
  • pracę w dobrze wyposażonym i skomunikowanym biurze, w centrum Gdańska
  • możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego
  • wsparcie zaangażowanego, życzliwego i profesjonalnego zespołu
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Niniejszym dobrowolnie i świadomie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Alter Investment S.A. z siedzibą w Gdańsku (80-895), przy ul. Podwale Grodzkie 5, moich danych osobowych innych aniżeli określone w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy: tj. numeru telefonu, adres poczty elektronicznej i innych danych wynikających ze złożonego przeze mnie podania o zatrudnienie. Ponadto, oświadczam, iż przed wyrażaniem zgody zostałam/zostałem poinformowana/poinformowany, że:
mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę;
wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: „RODO”, poniżej przekazujemy informację dotyczącą przetwarzania Państwa danych osobowych.

Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będzie: Alter Investment S.A. z siedzibą w Gdańsku (80-895), przy ul. Podwale Grodzkie 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000566967, której akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym Gdańsk - Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy KRS, NIP: 5862298690, REGON: 362019571, kapitał zakładowy w wysokości 696 000,00 zł (wpłacony w całości), adres e-mail: biuro@alterinvestment.pl; nr tel.: +48 734 172 402, dalej: „Spółka”.

W jakim celu będziemy przetwarzać Państwa dane?
Państwa dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia Państwa kandydatury w związku z ubieganiem się o zatrudnienie w Spółce na podstawie umowy o pracę.
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w ramach profilowania.

Jak długo będziemy przechowywać Państwa dane?
Państwa dane będziemy przechowywać przez okres rozpatrywania Państwa podania o zatrudnienie w Spółce, a w okresie dłuższym – jedynie wówczas, gdy będzie to wymagane lub dozwolone obowiązującymi przepisami prawa.

Komu możemy przekazać Państwa dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie lub innym odbiorcom danych, w szczególności współpracującym ze Spółką biurom rachunkowym lub firmom informatycznym.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Państwa danych?
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 pkt b RODO, który przewiduje, że przetwarzanie danych osobowy jest zgodne z prawem, jeżeli jest to niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (w tej sytuacji – umowy o pracę).
Jeżeli wyrazili Państwo zgodę innych danych osobowych aniżeli wskazane w Kodeksie pracy lub wymagane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, podstawą ich przetwarzania jest również Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt a RODO).

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do Państwa danych?
O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Posiadanie przez Spółkę Państwa danych osobowych jest wymogiem umownym, koniecznym do przeprowadzenia procesu rekrutacji. W razie niepodania przez Państwa danych osobowych, o których mowa w art. 22 § 1 Kodeksu pracy (obejmujących: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), rozpatrzenie Państwa podania o zatrudnienie w Spółce nie będzie możliwe, a w konsekwencji – nie będzie możliwe zawarcie z Państwem umowy o pracę.

W stosunku do danych osobowych podanych przez Państwa dobrowolnie na podstawie świadomie wyrażonej zgody, Spółka pragnie zwrócić Państwa uwagę, że brak zgody lub jej wycofanie nie będzie podstawą negatywnego traktowania i nie będzie powodować jakichkolwiek negatywnych konsekwencji. Wycofanie Państwa zgody jest bezpłatne i możliwe w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Jeśli chcą Państwo skorzystać z ww. praw lub mają Państwo do nas jakiekolwiek pytania związane z Państwa danymi osobowymi, prosimy o kontakt bezpośredni, korespondencyjny (ul. Podwale Grodzkie 5, 80-895 Gdańsk) lub drogą e-mailową na adres: biuro@alterinvestment.pl

Informujemy ponadto, że przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Alter Investment S.A.

Jesteśmy prężnie działającą spółką akcyjną zajmującą się zwiększaniem wartości nabywanych gruntów poprzez wszechstronne przygotowywanie ich do procesu budowlanego, łącznie z projektowaniem architektoniczno-budowlanym oraz uzyskiwaniem ostatecznych pozwoleń na budowę i innych niezbędnych decyzji administracyjnych. Nieruchomości nabywamy na terenie całej Polski, a ze szczególną intensywnością w północnej części kraju, skąd się wywodzimy. Mamy wieloletnie doświadczenie w branży nieruchomości.

Podobne oferty

  • Kierownik Administracji i Finansów

    Alter Investment S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Zarządzanie compliance i obsługą organizacyjno-finansową; Nadzór nad sekretariatem i administracją; Reprezentowanie Spółki i podmiotów powiązanych; Przygotowywanie dokumentów korporacyjnych; Koordynacja pracy działu; Rejestracja i monitorowanie zobowiązań...
  • Kierownik ds. Organizacyjnych

    Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zadania: Zarządzanie compliance i sprawami organizacyjno-finansowymi; Prowadzenie sekretariatu i obsługa Zarządu; Koordynowanie działu organizacyjnego; Pełnomocnictwo do reprezentacji Spółki; Tworzenie projektów zarządzeń, uchwał, dokumentów; Protokołowanie posiedzeń korporacyjnych;...
  • Asystentka zarządu

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    współpraca z różnymi działami, obsługa bieżących spraw Zarządu, analiza i negocjowanie warunków umów inwestycyjnych, rozliczanie inwestycji, ścisła współpraca z PM, obsługa programów komputerowych.
  • Naczelnik Wydziału organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, nadzór nad realizacją zadań związanych z obsługą posiedzeń organów Spółki, prowadzenie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, przygotowanie...
  • Kierownik Klubu Osiedlowego

    Spółdzielnia Mieszkaniowa Arbuzowa   Warszawa, ul. Kazimierza Kuratowskiego 2    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  część etatu   3 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wymagania Wykształcenie średnie/wyższe;
  • Naczelnik / Naczelniczka Wydziału ds. Administracyjno-Organizacyjnych

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres czynności: prowadzenie ewidencji sprzętu i aparatury medycznej; organizacja i prowadzenie obsługi kancelaryjnej, administracyjno-gospodarczej, technicznej oraz gości Oddziału; organizacja i prowadzenie zaopatrzenia materiałowo-technicznego w Oddziale; przygotowanie umów na zakup usług...
  • Kierownik Wydziału Finansów i Rozliczeń Dotacyjnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Zarządzanie działem, Koordynację procesów weryfikacji i akceptacji umów dotacyjnych, Kontrolę wykorzystania i rozliczeń funduszy dotacyjnych, Zweryfikowanie i autoryzację przelewów bankowych, Nadzorowanie finansów na kontach i budżetów, zarządzanie ryzykiem...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   16 000 - 19 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...