Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Siewierz
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Dla naszego klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży FMCG poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Działu Rachunkowości.
Zadania:
- Stworzenie Działu Rachunkowości dla całej Grupy Kapitałowej (5 lokalizacji w Polsce);
- Udział w projektach mapowania i usprawniania procesów księgowych w Grupie;
- Tworzenie procedur operacyjnych, procedur kontroli wewnętrznych;
- Udział w projektach rozwojowych w obszarze księgowości i finansów, wdrażanie nowych standardów księgowości;
- Nadzór nad procesem księgowania, fakturowania, rozliczeń płatności, rozliczeń wewnątrzgrupowych;
- Przygotowywanie i weryfikacja sprawozdań finansowych dla wybranych podmiotów z Grupy;
- Kontrola poprawności naliczenia podatków oraz przygotowywanie deklaracji;
- Zarządzanie podległym zespołem (dobór i rozwój personelu);
- Aktywne uczestnictwo w procesie wdrożenia SAP;
- Współpraca z zewnętrznymi organami podatkowymi i kontrolnymi;
- Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w zakresie finansów;
- Min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu działem księgowości, doświadczenie w zarządzaniu
i koordynowaniu pracy zespołu; - Doświadczenie w pracy w Centrum Usług Wspólnych i znajomość organizacji procesów będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość standardów rachunkowości oraz przepisów podatkowych;
- Znajomość oprogramowania księgowo – finansowego, w tym znajomość specyfiki pracy
na systemach klasy ERP (SAP); - Bardzo dobra znajomość MS Office;
- Umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań;
- Mile widziana umiejętność zarządzania zespołem w strukturze wielooddziałowej;
- Doskonała umiejętność organizacji pracy własnej;
- Umiejętność projektowania i optymalizacji przebiegu procesów księgowych;
- Znajomość języka angielskiego - będzie dodatkowym atutem.
Nasz klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się organizacji;
- Duże możliwości rozwoju zawodowego;
- Pakiet benefitów;
- Przyjazną atmosferę pracę.
- Realny udział w rozwoju biznesu.