Komenda Powiatowa Policji w Lipnie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Lipno
Ogłoszenie o naborze Nr 109717
Warunki pracy
- praca biurowa, jednozmianowa
- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym wspomaganym oświetleniem sztucznym
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
- narażenie na czynniki: fizyczne – zagrożenie wywołane działaniem pola elektromagnetycznego przy obsłudze komputera, biologiczne – kurz, brud, wilgotny papier, grzyby znajdujące w niewłaściwie przechowywanych dokumentach, pomieszczenia archiwum, kontakty służbowe z wieloma osobami, kontakt z ludźmi zarażonymi, współpracownicy, interesanci, psychofizyczne – obciążenie emocjonalne (stres), chemiczne - długotrwała praca przy kserokopiarce,
- zagrożenia urazami,
- podstawowy system czasu pracy,
- brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim wewnątrz budynku, stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze.
Zakres zadań
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów niejawnych w jednostce,
- Rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w celu zapewnienia ich prawidłowego obiegu,
- Przeprowadzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań w celu bieżącej kontroli stanu posiadania dokumentów niejawnych,
- Informowanie pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych w celu zapewnienia prawidłowości w ich przechowywaniu,
- Prowadzenie dzienników ewidencyjnych w celu właściwego ewidencjonowania i oznaczania dokumentów niejawnych,
- Prowadzenie rejestru przepisów niejawnych w celu właściwego ich obiegu,
- Nadzorowanie i koordynowanie zadań związanych z przekazaniem do składnicy akt jednostki dokumentów niejawnych w celu kwalifikacji archiwalnej tych dokumentów,
- Prowadzenie rejestru stempli i pieczęci w celu ich prawidłowego rozdysponowania uprawnionym osobom.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- Znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych w zakresie pracy kancelarii tajnej
- Organizacja pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie: w zakresie ochrony informacji niejawnych
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”