Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Malborska 35    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta; pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych;...
  • Ekspert sklepu ds. handlowych

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna   dziś wygasa
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska Jesteśmy firmą z branży handlowej, poszukujemy osoby na stanowisko koordynatora sklepu ds. handlowych w dziale kas. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację i zarządzanie pracą działu kas oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klientów. Do obowiązków...
  • Koordynator działu kas

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Nadzór nad pracą kasjerów i zarządzanie działem kas. Zapewnienie prawidłowego obiegu gotówki i utrzymanie porządku na stanowiskach kasowych. Szkolenie nowych pracowników oraz rozwiązywanie problemów związanych z obsługą klientów.
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Kas

Tesco Polska Sp. z o.o.
mazowieckie, hipermarket w Warszawie
praca stacjonarna
4411 dni temu
Kierownik Kas

Miejscem wykonywania pracy będzie hipermarket w Warszawie
Nr Ref.: 31005/KKAS/77

Twoje zadania:


Zarządzanie zespołem, szkolenie i wspieranie go w wykonywaniu zadań w celu zapewnienia sprawnej pracy linii kas w sklepie i obsługi klienta na najwyższym poziomie.

Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Doświadczenie w zarządzaniu działem lub sekcją w sklepie
  • Umiejętność kierowania zespołem, motywowania pracowników i pracy zespołowej
  • Uprzejmość, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
  • Umiejętność wpływania na innych, negocjacji
  • Świadomość finansowa, umiejętność zarządzania budżetem
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania
  • Odporność na stres, odpowiedzialność, samodzielność
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Word i MS Excel
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami
Oferujemy:
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwości rozwoju zawodowego i pracę dającą satysfakcję
  • Szeroki pakiet szkoleń menadżerskich
  • Dodatkowe świadczenia w tym bezpłatna opieka medyczna
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Malborska 35    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta; pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych;...
  • Ekspert sklepu ds. handlowych

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna   dziś wygasa
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska Jesteśmy firmą z branży handlowej, poszukujemy osoby na stanowisko koordynatora sklepu ds. handlowych w dziale kas. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację i zarządzanie pracą działu kas oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klientów. Do obowiązków...
  • Koordynator działu kas

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Nadzór nad pracą kasjerów i zarządzanie działem kas. Zapewnienie prawidłowego obiegu gotówki i utrzymanie porządku na stanowiskach kasowych. Szkolenie nowych pracowników oraz rozwiązywanie problemów związanych z obsługą klientów.