Kierownik Mobilnego Hilti Store

Hilti (Poland) Sp. z o.o.

Ostrołęka

4 dni temu

Kierownik Mobilnego Hilti Store
Miejsce pracy: Ostrołęka

Kogo szukamy?

 

Szukamy pełnej energii i zaangażowania osoby, która dołączy do naszego zespołu w Salonie Hilti.


Kim jesteśmy?

Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne elektronarzędzia, oprogramowanie i usługi dla profesjonalistów z branży budowlanej na całym świecie. Jesteśmy dumni z liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy pionierskich produktów i innowacyjnych usług Hilti. Nasza firma, zatrudniająca 29 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zdobywać nowe umiejętności i rozwijać swoją karierę zawodową.

 

Na czym polega praca na tym stanowisku?

 

Twoje działania będą nastawione na wzrost sprzedaży i tworzenie marki Hilti. Twoim zadaniem będzie również zarządzenie podległym zespołem. Będziesz odpowiedzialny/a za funkcjonowanie i obrót całego sklepu oraz za realizację celów biznesowych oraz planów sprzedażowych. Będziesz również odpowiedzialny/a za profesjonalną obsługę naszych klientów, a do Twoich obowiązków będzie należało demonstrowanie naszych innowacyjnych urządzeń oraz usług. Oprócz obsługi klientów będziesz również czuwał/a nad prawidłową strukturą zamówień towaru oraz jego ekspozycją, a także zajmiesz się obsługą finansową procesu sprzedaży i przygotowywaniem raportów. Na stanowisku Kierownika Hilti Store do Twoich obowiązków także należeć będzie m.in. organizowanie i prowadzenie eventów dla klientów (np. Hilti Open Days).

 

Wiele osób zaczyna z nami swoją karierę w sprzedaży, aby następnie awansować na stanowiska specjalistyczne, kierownicze czy managerów projektów.

Co oferujemy?


Oferujemy ciekawą, pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie. Zapewniamy atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz pracę w miłym zespole. Twój zakres obowiązków będzie bardzo szeroki. Równocześnie zapewnimy Ci autonomię i pełną swobodę w wyborze działań, które umożliwią Ci uzyskanie ponadprzeciętnych wyników. Dzięki współpracy z nami poznasz jak wygląda praca w międzynarodowej prestiżowej firmie.


Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym to dla wielu z nas obszar stanowiący duże wyzwanie. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników, obdarzamy ich zaufaniem i dajemy pracownikom możliwość wyboru odpowiedniego elastycznego modelu pracy zgodnego z ich indywidualnymi potrzebami i rodzajem wykonywanej pracy.

Dlaczego mam złożyć aplikację?


Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości i w tym właśnie kryje się sekret różnorodności, innowacyjności i produktywności naszej firmy. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej i uzdolnieniom.

 

Oczekujemy od Ciebie:    

  • Wykształcenia wyższego (mile widziane studia techniczne lub ekonomiczne)
  • Doświadczenia zawodowego w sprzedaży na podobnym stanowisku, idealnie w B2B
  • Umiejętności nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji z klientem
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • Dobrego języka angielskiego, jako warunek konieczny
  • Innowacyjności i samodzielności w działaniu
  • Odpowiedzialności i zorientowania na wyniki
  • Mobilność krajowa i międzynarodowa mile widziana

Klikając aplikuj, zostaniesz przekierowany do naszego formularza rekrutacyjnego, gdzie zostaniesz poproszony o podstawowe dane oraz hasło. Dowolnie wybrane przez Ciebie hasło pozwoli Ci założyć konto w naszym systemie rekrutacji. Dzięki temu będziesz mógł w razie potrzeby edytować podane informacje oraz aplikować na kilka różnych stanowisk w Hilti.

Poznaj stanowisko: Kierownik Serwisu 
Kierownik serwisu, jak wskazuje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz nadzorowanie i koordynowanie działań podległego personelu. Kierownik opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zmaksymalizować wydajność obsługi klientów serwisu, a także osobiście interweniuje w przypadkach szczególnie istotnych zgłoszeń reklamacyjnych. Osoba obsadzona na tym stanowisku, jako ...
Praca Kierownik Serwisu