Najnowsze oferty pracy

  • Menedżer / Menedżerka ds. Importu i Strategii Produktowej

    Klient portalu Praca.pl   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za całościowe zarządzanie cyklem życia produktów z wybranej kategorii, od pomysłu do wycofania z rynku. Twoim zadaniem będzie aktywne kreowanie asortymentu w oparciu o trendy rynkowe i preferencje grupy docelowej. Będziesz planował i realizował strategię...
  • Product Manager / Product Managerka

    WBS Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zarządzanie produktami z kategorii oświetleniowej. Kreowanie produktu spełniającego potrzeby i preferencje grupy docelowej klientów. Współtworzenie strategii rozwoju kategorii produktowej. Planowanie strategii sprzedaży (wszystkie procesy związane z...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Produktu

TREFL
Gdynia
kierownik/koordynator
umowa o pracę
praca stacjonarna
1381 dni temu
Kierownik Produktu
  • miejsce pracy:

    Gdynia

  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Twój zakres obowiązków
  • zarządzanie wybranymi kategoriami/markami zabawek oraz współpraca z zespołami projektowymi
  • przygotowywanie produktów do wprowadzenia na rynek we współpracy z obszarami: sprzedaży, marketingu, trade marketingu, logistyki, bezpieczeństwa produktu oraz kontroli jakości
  • współpraca z zagranicznymi dostawcami zabawek w zakresie importu (realizacja zamówień, koordynacja dostaw oraz monitoring ich terminowości i jakości)
  • analiza ofert w zakresie kalkulacji cen zakupu, sugerowanych cen sprzedaży oraz marż
  • współpraca z działem kontrolingu przy tworzeniu prognoz zakupowych 
  • analiza rotacji produktów, stanów magazynowych i realizacji prognoz ilościowych
  • przygotowywanie raportów z zakresu podległych kategorii
  • poszukiwanie nowych pomysłów w celu rozszerzenia portfolio produktów i realizacji ofert dedykowanych
  • kreacja produktów w oparciu o aktualne trendy rynkowe
  • monitorowanie działań konkurencji, śledzenie trendów i analiza rynku
  • przygotowywanie prezentacji produktowych oraz uczestnictwo w targach
Nasze wymagania
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (Product Manager, Brand Manager, Category Manager), w obszarze rozwoju produktu
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • samodzielność w działaniu, aktywne podejście do realizowanych zadań oraz umiejętność elastycznego reagowania w szybko zmieniającym się otoczeniu
  • dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów
  • rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy oraz łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych
  • kreatywność oraz zmysł estetyczny
  • bardzo dobra, praktyczna znajomość programów Excel oraz Power Point
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów zagranicznych

Dodatkowe atuty:

  • znajomość branży zabawek i/lub akcesoriów dziecięcych
  • doświadczenie we współpracy z fabrykami z Chin
To oferujemy
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
  • udział w tworzeniu i wdrażaniu ciekawych projektów
  • kreatywne środowisko pracy oraz spójność zadań z zainteresowaniami
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:

    Gdynia

  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
jakie będa Twoje zadania?
  • zarządzanie wybranymi kategoriami/markami zabawek oraz współpraca z zespołami projektowymi
  • przygotowywanie produktów do wprowadzenia na rynek we współpracy z obszarami: sprzedaży, marketingu, trade marketingu, logistyki, bezpieczeństwa produktu oraz kontroli jakości
  • współpraca z zagranicznymi dostawcami zabawek w zakresie importu (realizacja zamówień, koordynacja dostaw oraz monitoring ich terminowości i jakości)
  • analiza ofert w zakresie kalkulacji cen zakupu, sugerowanych cen sprzedaży oraz marż
  • współpraca z działem kontrolingu przy tworzeniu prognoz zakupowych 
  • analiza rotacji produktów, stanów magazynowych i realizacji prognoz ilościowych
  • przygotowywanie raportów z zakresu podległych kategorii
  • poszukiwanie nowych pomysłów w celu rozszerzenia portfolio produktów i realizacji ofert dedykowanych
  • kreacja produktów w oparciu o aktualne trendy rynkowe
  • monitorowanie działań konkurencji, śledzenie trendów i analiza rynku
  • przygotowywanie prezentacji produktowych oraz uczestnictwo w targach
To oferujemy:
  • kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (Product Manager, Brand Manager, Category Manager), w obszarze rozwoju produktu
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • samodzielność w działaniu, aktywne podejście do realizowanych zadań oraz umiejętność elastycznego reagowania w szybko zmieniającym się otoczeniu
  • dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów
  • rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy oraz łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych
  • kreatywność oraz zmysł estetyczny
  • bardzo dobra, praktyczna znajomość programów Excel oraz Power Point
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów zagranicznych

Dodatkowe atuty:

  • znajomość branży zabawek i/lub akcesoriów dziecięcych
  • doświadczenie we współpracy z fabrykami z Chin
Co oferujemy?
  • lider w branży zabawek
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • darmowa kawa
  • kreatywne środowisko
  • spójności zadań z zainteresowaniami
  • niezbędne narzędzia
  • inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
  • udział w tworzeniu i wdrażaniu ciekawych projektów
  • kreatywne środowisko pracy oraz spójność zadań z zainteresowaniami
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
 

Podobne oferty

  • Menedżer / Menedżerka ds. Importu i Strategii Produktowej

    Klient portalu Praca.pl   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za całościowe zarządzanie cyklem życia produktów z wybranej kategorii, od pomysłu do wycofania z rynku. Twoim zadaniem będzie aktywne kreowanie asortymentu w oparciu o trendy rynkowe i preferencje grupy docelowej. Będziesz planował i realizował strategię...
  • Product Manager / Product Managerka

    WBS Sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zarządzanie produktami z kategorii oświetleniowej. Kreowanie produktu spełniającego potrzeby i preferencje grupy docelowej klientów. Współtworzenie strategii rozwoju kategorii produktowej. Planowanie strategii sprzedaży (wszystkie procesy związane z...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...