Grupa Norcospectra jest wiodącą marką na rynkach skandynawskich oraz środkowo i wschodnio - europejskich. Spółki wchodzące w skład grupy projektują, produkują i dostarczają swoim klientom wyjątkowe rozwiązania wyposażenia wnętrz sklepów i punktów usługowych. Od 1993 roku oferujemy zatrudnienie na polskim rynku pracy.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Projektu
Miejsce pracy: Sońsk k. Ciechanowa
Kierownik Projektu jest odpowiedzialny za całościową kontrolę i współpracę z klientami.
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Kontakt z klientem oraz przygotowywanie ofert dla klienta,
- Ustalanie harmonogramu realizacji projektu,
- Realizacja projektów w wyznaczonym czasie i budżecie
- Ocena ryzyka towarzyszącego realizacji projektu
- Proponowanie działań korygujących, aby usprawniać realizowanie projektów
- Dbanie o utrzymanie właściwych relacji z Klientem (spotkania, rozmowy telefoniczne itp.),
- Efektywne zarządzanie zespołem projektowym:
- Współpraca z działami: konstruktorów, handlowców, projektantów, administracji,
- Organizowanie i monitorowanie pracy członków zespołu projektowego,
- Delegowanie zadań członkom zespołu projektowego,
- Kontrola przebiegu zaawansowania projektu,
- Kontrola wykonanych zadań projektowych,
- Organizowanie spotkań w trakcie trwania projektu i na jego koniec,
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji między uczestnikami projektu,
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji,
- Podejmowanie działań zaradczych i naprawczych w przypadku zgłoszonych problemów – ustalanie sposobów ich naprawienia,
- Przygotowanie zestawień i dokumentów koniecznych do rozliczenia projektu.
- Dokonywanie finansowej i technicznej analizy Projektu - raportowanie wyników na koniec Projektu,
- Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji projektowej oraz nadzór w jej przechowywaniu,
- Spotkania z klientami i dostawcami,
- Kontrola faktycznego zaawansowania zamówienia na produkcji
- Kontrola zamówień wyprodukowanych (jakość, ilości, sposób pakowania itd.),
- Nadzorowanie przebiegu reklamacji,
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenie na stanowisku Project Managera
- umiejętność zarządzania projektami
- wysokie zdolności organizacyjne
- dobra komunikatywność i zdolności przywódcze
- wielozadaniowość
- doświadczenie w sporządzaniu raportów i analiz, a także w zarządzaniu budżetem
- umiejętność pracy pod presją
- zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie
- znajomość MS Office w stopniu bardzo dobrym
- wykształcenie wyższe
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
- pracę w innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
- przyjazną atmosferę pracy nastawioną na współpracę
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, terminowość wypłaty wynagrodzenia
- dodatkowe benefity okolicznościowe
- możliwość rozwoju, awansu i ponoszenia kompetencji zawodowych