Kierownik Sklepu

NEONET S.A .

Wieruszów

2 godz. temu

To my tworzymy zespoły pasjonatów, pełnych zaangażowania i optymizmu, dlatego podziel się z nami swoim entuzjazmem i doświadczeniem - zostań Ambasadorem jakości w Neonet!

 
Obecnie do naszego zespołu sprzedażowego poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik Sklepu
Miejsce pracy: Wieruszów
Co dokładnie będzie należeć do zakresu Twoich obowiązków?
  • odpowiedzialność za zarządzanie sklepem jak własnym biznesem
  • realizacja założonych planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań operacyjnych
  • zarządzanie i koordynowanie pracy całego sklepu oraz zespołu Doradców
  • aktywna sprzedaż oraz weryfikacja wykonania założonego planu dziennego, miesięcznego i kwartalnego
  • dbanie o wizerunek sklepu zgodnego z obowiązującymi standardami
  • przydzielanie zadań oraz przeprowadzanie odpraw zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie
  • monitorowanie działań podległych pracowników oraz motywowanie ich do osiągania coraz to lepszych wyników sprzedażowych
Jeśli:
  • potrafisz zarządzać sklepem jak swoim biznesem i sprawia Ci to satysfakcję
  • jesteś Menadżerem z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem popartym sukcesami
  • wyzwania działają na Ciebie motywująco i dążysz do ich realizacji mimo pojawiających się trudności
  • praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem i zarządzanie zespołem nakręca Cię do działania
  • jesteś samodzielnym Menadżerem, który ma głowę pełną pomysłów i doskonale organizuje pracę swoją i swojego zespołu
  • jesteś zmotywowany, nie umiesz „usiedzieć w jednym miejscu” i zarażasz swoim pozytywnym podejściem cały swój zespół :)

nie wahaj się – APLIKUJ!

 

Oferujemy:

 

  • Umowa o pracę bez okresu próbnego
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Konkursy sprzedażowe
  • Biblioteka wewnętrzna
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Rabaty pracownicze
  • Pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju zawodowego

 

Co dokładnie będzie należeć do zakresu Twoich obowiązków?
  • odpowiedzialność za zarządzanie sklepem jak własnym biznesem
  • realizacja założonych planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań operacyjnych
  • zarządzanie i koordynowanie pracy całego sklepu oraz zespołu Doradców
  • aktywna sprzedaż oraz weryfikacja wykonania założonego planu dziennego, miesięcznego i kwartalnego
  • dbanie o wizerunek sklepu zgodnego z obowiązującymi standardami
  • przydzielanie zadań oraz przeprowadzanie odpraw zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie
  • monitorowanie działań podległych pracowników oraz motywowanie ich do osiągania coraz to lepszych wyników sprzedażowych
Jeśli:
  • potrafisz zarządzać sklepem jak swoim biznesem i sprawia Ci to satysfakcję
  • jesteś Menadżerem z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem popartym sukcesami
  • wyzwania działają na Ciebie motywująco i dążysz do ich realizacji mimo pojawiających się trudności
  • praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem i zarządzanie zespołem nakręca Cię do działania
  • jesteś samodzielnym Menadżerem, który ma głowę pełną pomysłów i doskonale organizuje pracę swoją i swojego zespołu
  • jesteś zmotywowany, nie umiesz „usiedzieć w jednym miejscu” i zarażasz swoim pozytywnym podejściem cały swój zespół :)

nie wahaj się – APLIKUJ!

 

Oferujemy:

 

  • Umowa o pracę bez okresu próbnego
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Konkursy sprzedażowe
  • Biblioteka wewnętrzna
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Rabaty pracownicze
  • Pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju zawodowego

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Niniejszym udzielam zgody NEONET S.A. na przetwarzanie moich danych osobowych, znajdujących się w dokumentach aplikacyjnych, w celach związanych z rekrutacją zgodnie z Art. 6 ust.1 lit. a) RODO. Oświadczam, że otrzymałem informacje, o których mowa w art. 13 RODO (obowiązek informacyjny administratora danych)”

KLAUZULA INFORMACYJNA

Poznaj

NEONET S.A .

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się siecią sprzedaży detalicznej i hurtowej sprzętu RTV i AGD. Planujemy ekspansję na rynki europejskie. Aktualnie posiadamy ponad 460 sklepów w całej Polsce. Zatrudniamy ponad 1300 Pracowników. Swoją silną pozycję zawdzięczamy strategii nastawionej na spełnianie oczekiwań Klientów oraz rozwój Pracowników.

Poznaj stanowisko: Kierownik Sklepu 
W najbardziej ogólnym ujęciu obowiązki kierownika sklepu są bardzo podobne do tych, które spoczywają na osobie zatrudnionej w charakterze kierownika salonu, z tą jedynie różnicą, że sklepem nazywamy zazwyczaj lokal handlowy, podczas, gdy salonem może być także punkt usługowy. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za organizowanie formalnego zaplecza dla funkcjonowania sklepu, nadzorowanie personelu ...
Praca Kierownik Sklepu