Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    13 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu Performance Marketingu

MPP Sp. z o.o.
Zaczernie, k. Rzeszowa
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
rekrutacja online
81 dni temu
MPP wspólnie tworzymy środowisko dla ludzi z pasją.
Działamy w obszarze druku cyfrowego, fotografii i nowoczesnego introligatorstwa, rozwijając takie marki jak Colorland, Uwolnij kolory, Pixbook, Fotolab, Artibo, Presejo czy nPhoto.
Naszą misją jest dostarczanie wyjątkowych wspomnień – perfekcyjnie wydrukowanych, pięknie oprawionych, zawsze z troską o detale i doświadczenie klienta.
Aktualnie poszukujemy osoby, która obejmie kluczową rolę w obszarze performance marketingu – z silnym mandatem do zarządzania zespołem, ze skupieniem na budżecie i rozwoju analityki. Jeśli łączysz kompetencje strategiczne z operacyjnym podejściem i umiejętnością pracy z ludźmi – zapraszamy do aplikowania.
Kierownik Zespołu Performance Marketingu
Miejsce pracy: Zaczernie, k. Rzeszowa
Zakres obowiązków:
  • zarządzanie zespołem Performance Marketingu (Google, Meta, SEO, Programmatic): rozwój kompetencji, planowanie działań, integracja i budowanie atmosfery współpracy;
  • nadzór nad budżetem i splitem mediowym: odpowiedzialność za alokację i relokację środków, analizę ROI, optymalizację inwestycji mediowych na poziomie kanałów;
  • rozwój analityki marketingowej i mediowej: prowadzenie i rozwój narzędzi takich jak GA, GTM, AppsFlyer, siatka pomiarowa, modele atrybucji i narzędzia raportowania, opieka nad projektami w tym obszarze;
  • koordynacja działań zewnętrznych partnerów: nadzór nad współpracą z agencjami mediowymi oraz dostawcami narzędzi analitycznych;
  • raportowanie wyników i rekomendacje: przygotowanie analiz i rekomendacji optymalizacyjnych – zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym;
  • współpraca międzydziałowa: z IT, Business Developmentem, Kontrollingiem i Marketingiem Operacyjnym w zakresie danych, wdrożeń, synchronizacji działań performance i projektów cross-funkcyjnych; 
  • wsparcie projektów międzydziałowych w roli koordynatora – udział w strategicznych wdrożeniach (eCommerce, testy narzędzi, tracking);
  • współpraca przy procesach budżetowania i forecastów – analiza i przygotowanie prognozy finansowej, a a także bieżąca kontrola realizacji;
  • support dla kampanii priorytetowych – w sytuacjach wymagających szybkiej reakcji lub optymalizacji działań.
Poszukiwane kompetencje:
  • minimum 3 lata doświadczenia w performance marketingu – zarówno operacyjnym, jak i strategicznym;
  • umiejętność zarządzania zespołem, rozwijania kompetencji pracowników i dbania o dobrą atmosferę współpracy;
  • bardzo dobra znajomość narzędzi: Google Ads, Meta Ads, GA, GTM, AppsFlyer, Looker Studio oraz umiejętność wykorzystywania ich w procesie podejmowania decyzji biznesowych;
  • umiejętność analizy i interpretacji wskaźników wydajności kampanii (ROI, LTV, CR, CTR, itp.);
  • zdolność do planowania budżetu i optymalizacji działań w oparciu o KPI i cele biznesowe;
  • znajomość najlepszych praktyk Perfomance Marketingu oraz trendów i nowości w marketingu internetowym, pozwalająca na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań;
  • umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy – zarówno z zespołem, jak i partnerami zewnętrznymi oraz innymi działami firmy;
  • dbałość o szczegóły i dobra organizacja pracy, w tym umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie i pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
  • możliwość pracy w inhousowym zespole Performance Marketingu, co daje unikalną szansę na zaangażowanie w rozwój firmy i strategii marketingowych;
  • pracę w firmie z dużym potencjałem w obszarze marketingu cyfrowego;
  • dostęp do niezbędnych narzędzi wspomagających efektywną pracę;
  • pakiet współfinansowanych benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, Multisport);
  • pracę hybrydową z regularnymi wizytami w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    13 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...