Kierownik zespołu (w contact center)

LeasingTeam Professional

Warszawa - Mokotów

36 dni temu

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group – największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik zespołu (w contact center)
Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów
Nr ref.: 0034211
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zepsułem 10-12 konsultantów;
  • Merytoryczne wsparcie pracy zespołu;
  • Tworzenie grafików pracy zespołu;
  • Weryfikacja pracy zespołu;
  • Dbałość o prawidłową jakoś obsługi klientów;
  • Raportowanie pracy podległego zespołu.
Oczekiwania:
  • Min. pół roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem - warunek konieczny;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji - warunek konieczny;
  • Znajomość specyfiki pracy call center/obsługi klienta;
  • Otwartość oraz komunikatywność
  • Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word)
  • Umiejętność planowania pracy własnej oraz innych;
  • Nastawienie na osiąganie jak najlepszych wyników;
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeń - lecz nie jest to warunek konieczny;
  • Mile widziana znajomość drugiego języka obcego (prócz jęz. angielskiego).
Oferta:
  • Umowa o pracę (cały etat);
  • Atrakcyjne wynagrodzenie +premie kwartalne;
  • Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowej firmie z branży ubezpieczeń;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, kursy językowe, zniżki na ubezpieczenia owocowe dni :)
  • Szeroki pakiet szkoleń;
  • Lokalizacja: Warszawa - Mokotów (okolice Galerii Mokotów).

Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570
www.ltprofessional.pl

Poznaj

LeasingTeam Group

Grupa Kapitałowa LeasingTeam to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 2004 roku wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami firmy i kandydatów. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych koncernów, średniej wielkości przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Świadczy usługi na terenie Polski za pośrednictwem sieci oddziałów i przedstawicielstw oraz w Niemczech i Austrii. Każdego miesiąca oddelegowujemy do pracy blisko 10 tysięcy pracowników

W skład LeasingTeam Group wchodzą:

  • LeasingTeam – usługi pracy tymczasowej, outsourcingu procesów i funkcji, rekrutacji pracowników ze Wschodu;LeasingTeam Sp. z o.o. to jeden z liderów rynku agencji zatrudnienia, outsourcingu i doradztwa HR. Współpracujemy ze znanymi i cenionymi polskimi oraz międzynarodowymi firmami, na rzecz których zatrudniamy rocznie 30 tys. pracowników. Dla naszych Klientów jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym, a dla naszych Pracowników przyjazną Agencją Zatrudnienia. Nasz numer wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia to 636. Więcej informacji o nas znajdziesz na www.leasingteam.pl
  • LeasingTeam Professional – rekrutacje stałe, outsourcing white-collar, doradztwo personalne (Outplacement, Assessment Center);
  • IT LeasingTeam - rekrutacja i outsourcing kadry IT, automatyzacja testów/procesów/ biznesowych;
  • CPC Consulting Group - transgraniczne delegowanie pracowników z Polski do Niemiec, Austrii;
  • BPO Team – usługi Facility management.

 

Kierownik Zespołu Call Center to osoba, która odpowiada za zapewnienie sprawnego funkcjonowania zespołów konsultantów telefonicznych. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: kierowanie zespołem konsultantów Call Center (tj. coaching, motywowanie, układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy), rekrutacja i szkolenie pracowników Call Center, kontrola jakości pracy ...
Praca Kierownik Zespołu Call Center