Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości Sekcja Projektów Międzynarodowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Główne obowiązki: Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. Udział w realizacji...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Specjalista ds. kluczowych klientów edukacyjnych i B2B

    Odeon Dybiec Adamiak Sp. J.   Sochaczew, ul. Żeromskiego 8    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Dlaczego My (Kino Odeon, e-kinoodeon, Cisza, kamera, akcja ! - młodzieżowy kod filmowy) Z ogromną przyjemnością przedstawiamy kino Odeon, wyjątkowe miejsce na kulturalnej mapie Sochaczewa. Odeon to nie tylko kino to również projekt, który ma odpowiadać na wszelkie potrzeby i oczekiwania...
  • Administrator do studia urody

    GRACE PRO SP. Z O.O.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Czym będzie się zajmować osoba zatrudniona na tym stanowisku? Optymalizacja grafiku warsztatów szkoleniowych; Stworzenie komfortowych warunków funkcjonowania studia zarówno dla stałych pracowników biura, jak i klientów. Prowadzenie tabeli kosztów dla każdego komercyjnego warsztatu...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds.organizacji targów

FABRYKI MEBLI "FORTE" S.A.
małopolskie
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
861 dni temu
Koordynator ds.organizacji targów
TWOJE ZADANIA:
  • Współtworzenie i projektowanie prezentacji FORTE na targach polskich i zagranicznych
  • Koordynacja organizacji prezentacji FORTE na targach od koncepcji do ich zamknięcia - zarówno offline, jak i online.
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej.
  • Zarządzanie ryzykiem, zmianą i problemami w powierzonych projektach.
  • Zarządzanie projektami targowymi - koordynowanie kalendarza projektów targowych, odpowiedzialność za terminowość, budżet oraz jakość powierzonych projektów
  • Analiza aktualnych trendów rynkowych w obszarze organizacji prezentacji targowych
  • Inicjowanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności targów
  • Kompleksowe koordynowanie wydarzeń przy współpracy z innymi działami w firmie w tym dbałość o sprawną komunikację wewnątrz zespołu projektowego oraz z interesariuszami projektu.
  • Negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami targowymi
  • Analizowanie zrealizowanych prezentacji targowych i planowanie usprawnień w organizacji kolejnych wydarzeń.
TWÓJ PROFIL:
  • Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Praktyczna umiejętność zarządzania projektami
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację i prowadzenie dokumentacji w języku angielskim – warunek konieczny
  • Gotowość do pracy w elastycznych godzinach ( weekendy, delegacje zagraniczne)
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów w realizacji projektu
  • Biegła znajomość pakietu MS Office ( mile widziana znajomość programów do zarządzania projektami)
  • Mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego
Miejsce pracy:
woj. małopolskie
KORZYŚCI,
które oferujemy:
  • Firmowe dwujęzyczne przedszkole z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracowników
  • Dofinansowanie świąteczne - dwa razy w roku
  • Atrakcyjne zniżki na zakup mebli
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych
  • Szkolenia podwyższające kwalifikacje zawodowe
  • Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej Medicover
  • Możliwość nauki jęz. angielskiego i niemieckiego poprzez platformę online
Koordynator ds.organizacji targów
Miejsce pracy: woj. małopolskie
TWOJE ZADANIA:
  • Współtworzenie i projektowanie prezentacji FORTE na targach polskich i zagranicznych
  • Koordynacja organizacji prezentacji FORTE na targach od koncepcji do ich zamknięcia - zarówno offline, jak i online.
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej.
  • Zarządzanie ryzykiem, zmianą i problemami w powierzonych projektach.
  • Zarządzanie projektami targowymi - koordynowanie kalendarza projektów targowych, odpowiedzialność za terminowość, budżet oraz jakość powierzonych projektów
  • Analiza aktualnych trendów rynkowych w obszarze organizacji prezentacji targowych
  • Inicjowanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności targów
  • Kompleksowe koordynowanie wydarzeń przy współpracy z innymi działami w firmie w tym dbałość o sprawną komunikację wewnątrz zespołu projektowego oraz z interesariuszami projektu.
  • Negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami targowymi
  • Analizowanie zrealizowanych prezentacji targowych i planowanie usprawnień w organizacji kolejnych wydarzeń.
TWÓJ PROFIL:
  • Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Praktyczna umiejętność zarządzania projektami
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację i prowadzenie dokumentacji w języku angielskim – warunek konieczny
  • Gotowość do pracy w elastycznych godzinach ( weekendy, delegacje zagraniczne)
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów w realizacji projektu
  • Biegła znajomość pakietu MS Office ( mile widziana znajomość programów do zarządzania projektami)
  • Mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego
KORZYŚCI,
które oferujemy:
  • Firmowe dwujęzyczne przedszkole z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracowników
  • Dofinansowanie świąteczne - dwa razy w roku
  • Atrakcyjne zniżki na zakup mebli
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych
  • Szkolenia podwyższające kwalifikacje zawodowe
  • Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej Medicover
  • Możliwość nauki jęz. angielskiego i niemieckiego poprzez platformę online
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości Sekcja Projektów Międzynarodowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Główne obowiązki: Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. Udział w realizacji...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Specjalista ds. kluczowych klientów edukacyjnych i B2B

    Odeon Dybiec Adamiak Sp. J.   Sochaczew, ul. Żeromskiego 8    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Dlaczego My (Kino Odeon, e-kinoodeon, Cisza, kamera, akcja ! - młodzieżowy kod filmowy) Z ogromną przyjemnością przedstawiamy kino Odeon, wyjątkowe miejsce na kulturalnej mapie Sochaczewa. Odeon to nie tylko kino to również projekt, który ma odpowiadać na wszelkie potrzeby i oczekiwania...
  • Administrator do studia urody

    GRACE PRO SP. Z O.O.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Czym będzie się zajmować osoba zatrudniona na tym stanowisku? Optymalizacja grafiku warsztatów szkoleniowych; Stworzenie komfortowych warunków funkcjonowania studia zarówno dla stałych pracowników biura, jak i klientów. Prowadzenie tabeli kosztów dla każdego komercyjnego warsztatu...