Koordynator ds. Serwisu i Usług

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jabłonna (pow. legionowski)

13 dni temu

Zagraj na pozycji
Koordynator ds. Serwisu i Usług
Miejsce pracy: Jabłonna (pow. legionowski)

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej. 

Jeżeli:
  • lubisz pracę z klientami i potrafisz realizować ich potrzeby;
  • uśmiech to Twój klucz do budowania relacji;
  • jesteś przedsiębiorczy i bierzesz odpowiedzialność za to, co robisz;
  • chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia;
  • lubisz działać zespołowo;
  • jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań;
  • umiesz szybko podejmować decyzje.
Będziesz odpowiedzialny za:
  • profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów;
  • indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta
  • współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces;
  • dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe oznakowanie;
  • monitorowanie osiąganych wyników sprzedaży;
  • koordynowanie bieżącego funkcjonowania działu.
Oferujemy Ci:
  • umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie; 
  • premie uzależnione od wyników sklepu i działu; 
  • udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy; 
  • profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;  
  • szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie); 
  • możliwość udziału w programach rozwojowych; 
  • przewidywalny grafik; 
  • smartfon; 
  • benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy; 
  • możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP. 
KOORDYNATOR DS. SPRZEDAŻY W LEROY MERLIN DBA O SPRAWNĄ PRACĘ ZESPOŁU DORADCÓW KLIENTA.
APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!
Poznaj naszych zawodników:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Targowej 72, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.

Poznaj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.

Kierownik do spraw relacji z klientem, jak sugeruje sama nazwa stanowiska jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie nadzorowanie wszystkich procesów związanych z budowaniem i podtrzymywaniem relacji z klientami firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W tym zakresie kierownik może nadzorować prace podległego personelu, kreować wewnętrzne normy i standardy postępowania z klientami, określać reguły zachowań w określonych sytuacjach, ...
Praca Kierownik ds. Relacji z Klientem