FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A. i Budimex S.A. w 2012 roku. Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymujemy infrastrukturę drogową (dróg ekspresowych oraz autostrad w kilku województwach w Polsce, w tym w woj. pomorskim, śląskim, mazowieckim oraz świętokrzyskim, łódzkim)
- Zapewniamy efektywność energetyczna (modernizacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego)
- Technicznej obsługi różnego rodzaju obiektów (m.in. obiektów sportowych, infrastruktury portowej, galerii handlowych, biurowców)
- Świadczymy usługi środowiskowe (odbierając odpady od mieszkańców miast) oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów
Oferujemy pracę na jednym z naszych kontraktów na utrzymanie infrastruktury drogowej na stanowisku:
Koordynator ds. Utrzymania
Miejsce pracy: Gdańsk, Chwaszczyno
Z jakimi wyzwaniami zmierzysz się w pracy?
- Koordynowanie prac i nadzorowanie realizacji w zakresie kontraktów utrzymania infrastruktury drogowej, terenów zewnętrznych, obiektów komercyjnych oraz robót budowlanych
- Koordynowanie podwykonawców w zakresie wykonywanych prac, zapewniając zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną i kontraktową
- Koordynowanie zamówień oraz transportu materiałów i usług niezbędnych do realizacji prac
- Prowadzenie dokumentacji z wykonanych prac (obmiary, harmonogramy, wnioski materiałowe, ewidencja godzin, itp.)
- Kosztorysowanie, analiza dokumentacji technicznej i przetargowej
- Bieżąca współpraca z Kierownictwem Kontraktu i Nadzorem w zakresie realizowanych zadań
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom?
- Wykształcenie wyższe techniczne - kierunek budownictwo (specjalizacja drogowa lub mostowa)
- Mile widziane doświadczenie w pracy na budowie lub utrzymaniu dróg oraz w kosztorysowaniu
- Mile widziana znajomość aspektów związanych z przygotowaniem i prowadzeniem procesu inwestycyjnego
- Dobra organizacja pracy własnej oraz nastawienie na realizację celów
- Komunikatywność - umiejętność komunikacji z osobami na różnych poziomach w organizacji
- Zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność oraz chęć rozwoju osobistego
- Dobra znajomość programów AutoCad, MS Office
- Prawo jazdy kat. B
W zamian oferujemy:
- Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ponadprzeciętnej dynamice rozwoju
- Realną możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- Ubezpieczenie grupowe oraz prywatną opieka medyczną opłacone przez pracodawcę
- Dofinansowanie karty MultiSport dla chętnych osób
- Profesjonalne narzędzia pracy
- Współpracę z zespołem profesjonalistów w swojej branży