Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Dla naszego Klienta działającego w branży budowlanej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. Zakupów
Obowiązki:
- Obsługa i realizacja decyzji zakupowych z zachowaniem odpowiednich terminów, stanów magazynowych i budżetu.
- Stworzenie i realizacja planu zakupów.
- Identyfikacja potencjalnych źródeł dostawców oraz ich weryfikacja; znajdowanie dostawców i nawiązywanie partnerskich relacji biznesowych.
- Negocjacje z dostawcami zewnętrznymi w celu uzyskania jak najlepszych warunków.
- Określanie szczegółów zakupu zamówień i dostaw oraz finalizowanie transakcji.
- Monitorowanie i ocena poziomów zapasów.
- Monitorowanie i raportowanie kluczowych wskaźników w celu zmniejszenia kosztów i poprawy efektywności.
- Zarządzanie ryzykiem kontraktów i umów na dostawy.
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny.
- Minimum 7 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w części mechanicznej.
- Wysoki poziom umiejętności negocjacyjnych.
- Wyższe wykształcenie na kierunku technicznym.
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel).
- Umiejętność pracy z międzynarodowym personelem.
Oferta:
- Umowa o pracę lub B2B.
- Praca w biurze (wyjątkowo w trybie hybrydowym)
- Kontrakt czasowy do zakończenia projektu (36 miesięcy).
- Opieka medyczna opłacana przez pracodawcę w przypadku umowy o pracę.
- Poziom stanowiska dostosowany do doświadczenia zawodowego.
- Praca nad wyjątkowym projektem w Polsce o wartości ponad 2 mld zł.