Firma Timken jest jednym z największych na świecie producentów łożysk, stali oraz produktów i usług pokrewnych. Timken zatrudnia 20,000 pracowników w fabrykach
i biurach zlokalizowanych w 30 krajach na całym świecie.
Dla naszego segmentu stalowego poszukujemy kandydata na stanowisko:
Koordynator Obsługi Klienta – Branża Stalowa
Miejsce pracy: Sosnowiec
Zakres obowiązków:
- Opieka nad przydzieloną grupą kluczowych klientów branży stalowej w trakcie całego procesu sprzedaży od momentu przejęcia klienta, złożenia zamówienia i sprzedaży produktu do wysyłki zamówienia
- Sprawdzanie i zapewnianie dostępności produktu oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z dostawą, cenami, zapasami we współpracy z innymi działami firmy: planowanie łańcucha dostaw, dział techniczny, inżynieryjny, laboratorium metalurgiczne, dział jakości
- Zarządzanie zamówieniami klienta i analiza dokumentów związanych za zamówieniem: cena, specyfikacje klienta, informacje techniczne i handlowe
- Dbanie o terminowość i prawidłowe planowanie produkcji dla zamówień klienta poprzez uaktualnianie odpowiedniej dokumentacji, raportów i danych w systemie
- Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca skuteczną komunikację z native speakerami
- Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego
- Znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w dziale obsługi klienta
- Wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie
- Duża samodzielność i inicjatywa w działaniu
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Samodzielną pracę w małym zespole
- Możliwość praktycznego wykorzystania znajomości języków obcych
- Wysoki standard pracy w międzynarodowym środowisku oraz przyjazną atmosferę