Najnowsze oferty pracy

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Projektu

Wilhelmsen Technical Solutions Sp. z.o.o.
zachodniopomorskie, Stobno
praca stacjonarna
3812 dni temu

Wilhelmsen Technical Solutions jest częścią międzynarodowej korporacji Wilhelm Wilhemsen. Naszymi klientami są armatorzy floty handlowej, stocznie, platformy wiertnicze, firmy konsultingowe oraz firmy działające na rynkach lądowych. Zakres naszych dostaw zawiera systemy przeciwpożarowe, systemy wytwarzania azotu, środki bezpieczeństwa, systemy urządzenia do spawania elektrycznego i gazowego, gazy techniczne i czynniki chłodnicze, środki chemiczne, urządzenia do mycia wysokociśnieniowego i inne.

 

Wilhelmsen Technical Solutions rozpoczął swoją działalność w Polsce w 1995 roku. Siedzibą główną firmy jest Stobno koło Szczecina. Tu znajduje się nasze europejskie centrum operacyjne oraz światowe centrum zarządzania produktem w zakresie wytwornic azotu.

 

Jeśli potrzebujesz nowych wyzwań i ciekawej pracy w międzynarodowym środowisku gdzie będziesz mógł rozwijać i poznać nowe kompetencje MARINE i OFFSHORE, poznać i pracować  z ludźmi z odległych krańców świata, być częścią młodego, ambitnego i wspierającego się zespołu specjalistów


DOŁACZ DO WILHELMSEN TECHNICAL SOLUTIONS POLSKA
CZEKAMY NA CIEBIE!

Obecnie w związku z rozwojem naszego biura w Stobnie chcemy zatrudnić odpowiednich kandydatów na stanowiska:

 


Koordynator Projektu

Miejsce pracy: Stobno

Do zadań pracownika będzie należało:
  • wspieranie działu sprzedaży w kontaktach z klientami,
  • budowanie oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami,
  • przygotowywanie ofert dla klientów,
  • koordynacja realizacji kontraktu,
  • przetwarzanie zamówień klientów w systemie transakcyjnym,
  • przygotowanie dokumentacji sprzedaży, wystawianie faktur
  • sporządzanie raportów sprzedażowych i „kredytowych”,
  •  kontakt z klientami w celu wyjaśniania przyczyn opóźnień w zakresie płatności,
  • kontrola płatności i windykacja,
  • administrowanie i rozwiązywanie reklamacji od klientów.
Od kandydatów wymagamy:
  • wykształcenia co najmniej średniego
  • doświadczenie w sprzedaży lub dziale obsługi klienta
  • umiejętność nawiązywania relacji z klientami
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • praktycznej znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • umiejętności organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań
  • umiejętności pracy w grupie, a także samodzielności i inicjatywy
  • systematyczności, zaangażowania, wysokich zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • mile widziana znajomość j.niemieckiego, norweskiego, włoskiego, hiszpańskiego lub innych j.obcych
Oferujemy:
  • umowę o pracę na cały etat (praca w stałych godzinach pracy, od poniedziałku do piątku)
  • możliwość doskonalenia umiejętności językowych w codziennej pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • program szkoleń
  • ubezpieczenie na życie
  • dodatkowe benefity po okresie próbnym (m.in. abonament medyczny)
  • pracę w młodym zespole w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • bezpłatny dowóz do Stobna
Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Nie zwracamy nadesłanych ofert. W aplikacji prosimy o zamieszczenie podpisanej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych. Dz. U. Nr 133 poz. 833.”
 

Podobne oferty

  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...