CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Do Twoich zadań bedzie należało:
- Monitorowanie pracy operatorów sklepu, przydzialanie i monitorowanie zadań w zespole;
- Optymalizacja pracy sklepu internetowego, zwiększenie rentowności i sprzedaży;
- Zapewnienie odpowiedniej jakości etykiet oraz opisów produktów pod kątem SEO;
- Organizowanie promocji, przeprowadzanie aktualizacji treści oraz optymalizacji procesów;
- Tłumaczenie treści strony internetowej na język węgierski;
- Intensywna współpraca z biurami w Polsce oraz za granicą;
Wymagania:
- Znajomość języka węgierskiego na poziomie C1/C2 oraz języka angielskiego na poziomie C1;
- Doświadczenie zawodowe oraz wiedza w zakresie marketingu lub handlu;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność ustalania priorytetów;
- Zorientowanie na wynik oraz wysoką jakoś pracy;
- Zainteresowanie branżą E-commerce jest mile widziane.
Klient zapewnia:
- Możliwość rozwoju na wszechstronnym, międzynarodowym stanowisku;
- Szkolenia i kursy językowe;
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia + bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport);
- Narzędzia niezbędne do pracy;
- Elastyczne godziny pracy;
- 4 dodatkowe dni wolne;
- Zniżki na produkty firmowe.