Najnowsze oferty pracy

  • Zastępczyni / Zastępca Koordynatora Obsługi Pięter

    Novotel Warszawa Centrum   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Wspierasz kierownika działu pięter w zapewnianiu najwyższych standardów sprzątania i serwisu dla gości. Monitorujesz przestrzeganie procedur (w tym sanitarnych), szkolisz zespół, rozwiązujesz problemy operacyjne i dbasz o pozytywny wizerunek hotelu. Główne obowiązki: Nadzór nad pracą...
  • Zastępca Kierownika Obsługi Pięter (K/M)

    Novotel Warszawa Centrum   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać kierownika działu w zapewnieniu najwyższej jakości usług świadczonych przez dział Obsługi Pięter poprzez monitorowanie przestrzegania standardów marki, w tym procedur sanitarnych, szkolenie pracowników, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Służby Pięter (HSK)

Orbis S.A.
Gdańsk
praca stacjonarna
3472 dni temu

IBIS GDAŃSK STARE MIASTO

Koordynator Służby Pięter (HSK)
UMIEJĘTNOSCI I OSOBOWOŚĆ
  • Czujesz się kimś wyjątkowym
  • Dzielisz naszą pasję gościnności
  • Nie ustajesz w swoim rozwoju
  • Masz odwagę pójść dalej
  • Czujesz w sobie ducha zdobywcy
  • Jesteś innowacyjny
  • Szacunek i zaufanie są dla Ciebie ważne
Jeżeli tak, to TY jesteś osobą, któej szukamy
OFERUJEMY
  • Umowę o pracę
  • Interesującą, dynamiczną pracę, pełną wyzwań
  • Możliwości rozwoju w ramach funkcjonującego systemu szkoleń i konkursów w ramach sieci hoteli należących do marek ACCOR
  • Pakiet świadczeń socjalnych i opieki medycznej
TWOJA MISJA


Oferowanie naszym gościom najwyższej jakości obsługi i komfortowego pobytu w naszym hotelu

Jeśli spełniasz nasze wymagania to z radością powitamy Cię W NASZYM ZESPOLE!

Ref.nr: M\IGOT\062016
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Zastępczyni / Zastępca Koordynatora Obsługi Pięter

    Novotel Warszawa Centrum   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Wspierasz kierownika działu pięter w zapewnianiu najwyższych standardów sprzątania i serwisu dla gości. Monitorujesz przestrzeganie procedur (w tym sanitarnych), szkolisz zespół, rozwiązujesz problemy operacyjne i dbasz o pozytywny wizerunek hotelu. Główne obowiązki: Nadzór nad pracą...
  • Zastępca Kierownika Obsługi Pięter (K/M)

    Novotel Warszawa Centrum   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać kierownika działu w zapewnieniu najwyższej jakości usług świadczonych przez dział Obsługi Pięter poprzez monitorowanie przestrzegania standardów marki, w tym procedur sanitarnych, szkolenie pracowników, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób...