Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Kierownik Zespołu Call Center Lubelskie
Koordynator Wsparcia Zespołu Międzynarodowego

Koordynator Wsparcia Zespołu Międzynarodowego

HomeGlobal
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
1681 dni temu

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie!

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Koordynator Wsparcia Zespołu Międzynarodowego

Zapraszamy wszystkich którzy;

  • znają biegle język polski i angielski w stopniu C1,
  • mają doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub projektem,
  • dobrze znają i obsługują pakiet Microsoft Office szczególnie Excel/Word,
  • są komunikatywni i otwarci do ludzi,
  • chcą dzielić się swoją wiedzą,
  • czerpią satysfakcje z pomocy innym,
  • lubią rozwiązywać problemy i zarazem są odporni na stres,
  • są chętni do pracy i zaangażowani.

Jako członek Naszego zespołu będziesz odpowiedzialny za;

  • stałe wsparcie merytoryczne konsultantów obcojęzycznych Call Center po przez ich wdrożenie i dalszy rozwój,
  • przekazywanie i weryfikowanie wiedzy z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, aplikacji, procedur i zasad w zespole,
  • monitorowanie jakości i efektywności pracy konsultantów,
  • budowanie przyjaznej atmosfery w zespole i dbanie o sprzyjające warunki współpracy,
  • ścisłą współpracę z Team Leaderami poszczególnych rynków CC.

Korzyści jakie otrzymasz:

  • stabilną współpracę na podstawie wynagrodzenia godzinowego i premiowego,
  • rozwijamy kreatywność, uczymy systemowego rozwiązywania problemów,
  • udostępniamy pakiety sportowe i medyczne,
  • współpracę w elastycznych godzinach,
  • możliwość pracy w świetnej lokalizacji w centrum Lublina,
  • gwarantujemy dobra atmosferę ważne są dla nas pozytywne relacje, wzajemna pomoc i poczucie równego traktowania,
  • cotygodniową witaminową bombę w postaci świeżych owoców,
  • dbamy również o odpoczynek od codziennych obowiązków udostępniając wiele wydarzeń integracyjnych realizowanych przez nasz dział rozrywki.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...