Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Zespołu Sprzedaży w Call Center

Media System sp. z o.o.
Bydgoszcz
praca stacjonarna
3644 dni temu

Media System jako partner operatora sieci komórkowej T-mobile prowadzi prestiżowe kampanie w obszarze Call Centre w Bydgoszczy.

W drugim kwartale roku 2014,  w związku z założonym podwojeniem ilości konsultantów i rozbudową powierzchni biurowych spółki, zatrudnimy do nowych, komfortowo wyposażonych pomieszczeń, w centrum miasta, osoby na stanowisko:

godziny pracy:

8.00-16.00


Koordynator Zespołu Sprzedaży w Call Center

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Stanowisko Koordynatora w naszej firmie związane jest z prowadzeniem zespołu około 30 osobowego a zadania są określone następująco:

  • Realizowanie planów sprzedaży
  • Dbanie o interesy zespołu oraz jednostki
  • Dbanie o wizerunek firmy
  • Dbanie o pozytywne relacje i atmosferę w grupie
  • Rozwiązywanie problemów w zespole  i prowadzenie zebrań
  • Motywowanie zespołu
  • Podejmowanie decyzji oraz przyjmowanie odpowiedzialności za ich wprowadzanie w życie
  • Raportowanie wyników sprzedaży
  • Uczestniczenie w spotkaniach z zarządem
  • Współpraca z działem szkoleń oraz HR

Oczekujemy:

  • wykształcenia min. średniego
  • doświadczenia w realizowaniu kampanii dla operatorów sieci komórkowych
  • ponadprzeciętnych zdolności interpersonalnych
  • optymistycznej postawy i dynamizmu w działaniu
  • wysokiej kultury osobistej
  • łatwości przystosowywania się do zmieniających się warunków
  • zdolności przywódczych
  • poczucia odpowiedzialności za zespół oraz za realizację planów sprzedaży

Mile widziane:

  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem handlowców w call center

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • stałe godziny pracy
  • wynagrodzenie stałe + rozbudowany system premiowy
  • uczestniczenie w interesujących projektach szkoleniowych
  • możliwość współtworzenia rozwijającej się organizacji
  • wysoką kulturę zarządzania

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;