Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Księgowy

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Rzeszów
praca stacjonarna
1191 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Księgowy
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 73031

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Kontakt z klientem zewnętrznym.


Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w jednym pięciokondygnacyjnym budynku biurowym (dźwig osobowy). Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.

Zakres zadań

  • Dokonuje rozliczeń związanych z wynagrodzeniami i uposażeniami funkcjonariuszy pełniącymi służbę w Izbie i jednostkach jej podległych oraz pracowników świadczących pracę w urzędzie celno-skarbowym
  • Prowadzi wymagane ewidencje i dokumentację księgową w zakresie wynagrodzeń i uposażeń oraz świadczeń dla funkcjonariuszy pełniących służbę w Izbie i jednostkach jej podległych, a także pracowników świadczących pracę w urzędzie celno-skarbowym
  • Sporządza informacje, analizy i sprawozdania w zakresie realizowanych zadań
  • Współpracuje przy realizacji zadań z komórkami organizacyjnymi Izby i innymi jednostkami organizacyjnymi KAS
  • Prowadzi nadzór nad poprawnością danych w aplikacjach informatycznych wspierających pracę w poszczególnych obszarach

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej
  • Znajomość przepisów ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o rachunkowości
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych
  • Umiejętności interpersonalne: grzeczność i uprzejmość; łatwość komunikacji, tj. umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe