Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Księgowy

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tychach
Tychy
praca stacjonarna
968 dni temu
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tychach
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Księgowy
Miejsce pracy: Tychy
Ogłoszenie o naborze Nr 84621

Warunki pracy


  • Praca o charakterze administracyjno - biurowym z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

  • Praca od poniedziałku do piątku wg ustalonego harmonogramu.

  • Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku.

  • W budynku występują bariery architektoniczne: brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób z niepełnosprawnością ruchową, drzwi wejściowe do pomieszczeń biurowych o szerokości 80 cm, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Nalicza i sporządza listy płac, karty wynagrodzeń dla strażaków i pracowników cywilnych.
  • Wykonuje przelewy bankowe środków na wynagrodzenia na indywidualne konta bankowe strażaków i pracowników cywilnych.
  • Przygotowuje deklaracje rozliczeniowe do ZUS.
  • Nalicza i odprowadza podatek dochodowy od osób fizycznych dla strażaków i pracowników cywilnych.
  • Rozlicza podatek od osób fizycznych, a także rozlicza składki i sporządza deklaracje do ZUS.
  • Sprawdza dokumenty pod względem formalno – rachunkowym.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych oraz innych aktów prawnych normujących zasady naliczania świadczeń przysługujących pracownikom zatrudnionych w urzędach administracji państwowej.
  • Znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów komputerowych pakietu Office: Word, Excel.
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Umiejętność obsługi programu Płatnik.
  • Terminowość, rzetelność, własna inicjatywa, samokształcenie, doskonalenie zawodowe.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.