Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tychach
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Księgowy
Miejsce pracy: Tychy
Ogłoszenie o naborze Nr 84621
Warunki pracy
- Praca o charakterze administracyjno - biurowym z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
- Praca od poniedziałku do piątku wg ustalonego harmonogramu.
- Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku.
- W budynku występują bariery architektoniczne: brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób z niepełnosprawnością ruchową, drzwi wejściowe do pomieszczeń biurowych o szerokości 80 cm, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Nalicza i sporządza listy płac, karty wynagrodzeń dla strażaków i pracowników cywilnych.
- Wykonuje przelewy bankowe środków na wynagrodzenia na indywidualne konta bankowe strażaków i pracowników cywilnych.
- Przygotowuje deklaracje rozliczeniowe do ZUS.
- Nalicza i odprowadza podatek dochodowy od osób fizycznych dla strażaków i pracowników cywilnych.
- Rozlicza podatek od osób fizycznych, a także rozlicza składki i sporządza deklaracje do ZUS.
- Sprawdza dokumenty pod względem formalno – rachunkowym.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych oraz innych aktów prawnych normujących zasady naliczania świadczeń przysługujących pracownikom zatrudnionych w urzędach administracji państwowej.
- Znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów komputerowych pakietu Office: Word, Excel.
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
- Umiejętność obsługi programu Płatnik.
- Terminowość, rzetelność, własna inicjatywa, samokształcenie, doskonalenie zawodowe.
- Umiejętność analitycznego myślenia.