starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 godz.
Zakres zadań: zarządzanie powierzona grupa producentów zgodnie ze strukturą działu, negocjowanie warunków handlowych zgodnie z przyjętymi zasadami, odpowiedzialność za realizacji KPI’s zgodnie z obowiązującym budżetem, planowanie i realizacja planu zakupowego w ramach przydzielonego...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: Realizacja procesu zakupu materiałów produkcyjnych oraz usług; Tworzenie i składanie zapytań ofertowych oraz zamówień do dostawców; Kontrola terminowej realizacji zamówień, monitorowanie dostaw i opóźnień; Monitorowanie dostawców, dokonywanie analiz cenowych,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska Purchaser będzie odpowiedzialny za zakupy oraz organizację dostaw produktów na statki. Praca pod presją czasu, wymagana znajomość procedur spedycyjnych, porównywanie cen od dostawców, kosztów transportu, przepisów celnych. Współpraca z agentami, dostawcami, kapitanami...
Zakres obowiązków / zadania do realizacji: Negocjowanie warunków handlowych; Analiza danych i trendów rynkowych; Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym pozyskiwanie informacji o nowych źródłach dostaw; Wspieranie działów merytorycznych w szacowaniu kosztów; Prowadzenie dokumentacji...
Zakres obowiązków: organizacja transportu – eksport i import, współpraca z agencjami celnymi; zakup materiałów i komponentów produkcyjnych oraz usług; składanie zamówień u dostawców krajowych i zagranicznych; potwierdzanie terminów i warunków dostaw; utrzymywanie stałego kontaktu z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Budowanie kategorii asortymentowej oraz rozwój asortymentu; Przygotowywanie oraz wdrażanie strategii podległych produktów; Prowadzenie negocjacji handlowych; Ścisła współpraca z dostawcami; Analizowanie rynku oraz działań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
pozyskiwanie nowych dostawców, nawiązywanie relacji handlowych, ustalanie warunków zakupu, stałe śledzenie ofert rynkowych, negocjowanie dodatkowych budżetów promocyjnych i akcji promocyjnych, wyszukiwanie równoległych źródeł zakupu towarów, projektowanie i inicjowanie akcji...
Twój zakres obowiązków Budowanie portfolio produktowego i współtworzenie kategorii asortymentowych z producentami mebli; Przygotowanie i wdrażanie strategii wprowadzania produktów na rynek; Udział krajowych i międzynarodowych targach branżowych; Ścisła współpraca z dostawcami oraz...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem szwajcarskiej grupy doradztwa personalnego oprandi & partner, założonej w 1988 r. Nasza firma oferuje usługi mające na celu wsparcie klientów i kandydatów w procesie rekrutacji i zarządzania karierą, a także rozwój kompetencji niezbędnych do kierowania ludźmi w organizacji.
Nasz Klient jest liderem polskiego rynku telezakupów, oferującym sprzedaż na odległość i usługi e – commerce (sklep internetowy). W portfolio firmy znajdują się min. produkty z różnych kategorii wyposażenia domu (tekstylia, dekoracje, sypialnia, łazienka).
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kupiec (sprzęt kuchenny)
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków
Zarządzanie podległą kategorią asortymentową - sprzęt kuchenny (w szczególności artykuły: gotowanie i pieczenie oraz akcesoria kuchenne)
Przygotowywanie umów handlowych; sprawowanie nadzoru nad wykonaniem umów i zamówień
Pozyskiwanie nowych dostawców i produktów
Prowadzenie negocjacji handlowych
Bieżąca współpraca z dostawcami
Monitorowanie bieżących potrzeb konsumenta, analiza trendów na rynku
Bieżąca współpraca z innymi działami firmy
Wymagania
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie na podobnej pozycji w dziale asortymentu ”non food” min. 2 lata
Znajomość asortymentu z działu Kuchnia będzie dodatkowym atutem
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne
Kreatywność i inicjatywa w działaniu. Nastawienie na cel
Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 godz.
Zakres zadań: zarządzanie powierzona grupa producentów zgodnie ze strukturą działu, negocjowanie warunków handlowych zgodnie z przyjętymi zasadami, odpowiedzialność za realizacji KPI’s zgodnie z obowiązującym budżetem, planowanie i realizacja planu zakupowego w ramach przydzielonego...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: Realizacja procesu zakupu materiałów produkcyjnych oraz usług; Tworzenie i składanie zapytań ofertowych oraz zamówień do dostawców; Kontrola terminowej realizacji zamówień, monitorowanie dostaw i opóźnień; Monitorowanie dostawców, dokonywanie analiz cenowych,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska Purchaser będzie odpowiedzialny za zakupy oraz organizację dostaw produktów na statki. Praca pod presją czasu, wymagana znajomość procedur spedycyjnych, porównywanie cen od dostawców, kosztów transportu, przepisów celnych. Współpraca z agentami, dostawcami, kapitanami...
Zakres obowiązków / zadania do realizacji: Negocjowanie warunków handlowych; Analiza danych i trendów rynkowych; Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym pozyskiwanie informacji o nowych źródłach dostaw; Wspieranie działów merytorycznych w szacowaniu kosztów; Prowadzenie dokumentacji...
Zakres obowiązków: organizacja transportu – eksport i import, współpraca z agencjami celnymi; zakup materiałów i komponentów produkcyjnych oraz usług; składanie zamówień u dostawców krajowych i zagranicznych; potwierdzanie terminów i warunków dostaw; utrzymywanie stałego kontaktu z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Budowanie kategorii asortymentowej oraz rozwój asortymentu; Przygotowywanie oraz wdrażanie strategii podległych produktów; Prowadzenie negocjacji handlowych; Ścisła współpraca z dostawcami; Analizowanie rynku oraz działań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
pozyskiwanie nowych dostawców, nawiązywanie relacji handlowych, ustalanie warunków zakupu, stałe śledzenie ofert rynkowych, negocjowanie dodatkowych budżetów promocyjnych i akcji promocyjnych, wyszukiwanie równoległych źródeł zakupu towarów, projektowanie i inicjowanie akcji...
Twój zakres obowiązków Budowanie portfolio produktowego i współtworzenie kategorii asortymentowych z producentami mebli; Przygotowanie i wdrażanie strategii wprowadzania produktów na rynek; Udział krajowych i międzynarodowych targach branżowych; Ścisła współpraca z dostawcami oraz...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...