Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług,
- doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów,
- prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów,
- zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm,
- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,
- monitorowanie estetyki i stanu technicznego nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
- wykształcenia preferowane średnie,
- znajomości standardów obsługi klienta,
- komunikatywności, odpowiedzialności, sumienności, samodzielności,
- umiejętność organizacji pracy własnej, sprawności fizycznej,
- wysokiej orientacji na klienta, skuteczności w dążeniu do rezultatów.
- umowę o pracę na zastępstwo
- czas pracy równoważny
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- prawo jazdy kat B,
- zgoda na wykorzystanie własnego samochodu osobowego do celów służbowych.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym