Miejsce pracy: Słupsk
Nr ref.: CEN/036/03/2017
Główne zadania:
• zapewnienie kompleksowej obsługi klientów w zakresie sprzedaży usług i produktów oferowanych przez Dom Maklerski
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów
• realizacja wyznaczonych strategicznych celów: sprzedażowych i rozwojowych
• aktywne budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami
• analiza rynku konkurencji, elastyczne reagowanie na zmieniające się uwarunkowania rynkowe
• podejmowanie czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów
• współpraca z innymi jednostkami w Banku w ramach cross – sellingu
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego
• doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w instytucji finansowej (Domu Maklerskim, Bankowości Prywatnej, TFI),
• znajomości produktów inwestycyjnych z zakresu działalności maklerskiej
• realizacji powierzonych zadań i orientacji na wynik
• łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientami
• dyspozycyjności, umiejętności pracy pod presją czasu
• umiejętności pracy w zespole
• znajomości programów z pakietu Microsoft Office (w szczególności: Excel, Word, Power point)
• licencja Maklera Papierów Wartościowych, znajomość języka angielskiego oraz prawo jazdy kat. B - będą dodatkowym atutem
• dużej otwartości na zmiany, zdolności szybkiego uczenia się
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń