Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Koszalin Referent Koszalin
Młodszy referent/referent/podinspektor/starszy specjalista/inspektor w referacie gospodarki komunalnej i mieszkaniowej wydziału gospodarki komunalnej i środowiska

Młodszy referent/referent/podinspektor/starszy specjalista/inspektor w referacie gospodarki komunalnej i mieszkaniowej wydziału gospodarki komunalnej i środowiska

Urząd Miejski w Koszalinie
Koszalin
praca stacjonarna
1 dzień temu
Urząd Miejski w Koszalinie
Młodszy referent/referent/podinspektor/starszy specjalista/inspektor w referacie gospodarki komunalnej i mieszkaniowej wydziału gospodarki komunalnej i środowiska
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/2030
OBOWIĄZKI:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - nadzorowanie gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta przez Zarząd Budynków Mieszkalnych, - załatwianie kierowanych do Prezydenta spraw w zakresie najmu lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta, - przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń oraz wniosków i pism dotyczących spraw mieszkaniowych w szczególności: zasad wynajmowania lokali należących do zasobu mieszkaniowego Miasta; zasad ustalania kaucji zabezpieczającej pokrycie należności wynajmującego z tytułu najmu lokalu mieszkalnego; powołania Społecznej Komisji Mieszkaniowej; wydzielania w zasobie mieszkaniowym Miasta lokali przeznaczonych na realizację zadań własnych z zakresu pomocy społecznej oraz wspierania rodziny, lokali przeznaczonych na wynajem na czas trwania stosunku pracy, budynków niezbywalnych; zatwierdzania przez Prezydenta wykazu osób uprawnionych do najmu lokali mieszkalnych z zasobu Miasta; rozstrzygnięć Prezydenta w sprawach najmu lokali i najmu socjalnego, - współdziałanie z Zarządem Budynków Mieszkalnych w Koszalinie w zakresie zarządu budynkami będącymi własnością lub współwłasnością Miasta i reprezentowanie Miasta we wspólnotach mieszkaniowych w oparciu o ustawę o własności lokali, - współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową w zakresie realizacji przez SKM kontroli trybu weryfikacji, rozpatrywania i załatwiania przez ZBM wniosków o najem lokali i odwołań oraz opiniowania wniosków przedstawionych do indywidualnego rozstrzygnięcia Prezydenta, - obsługa klientów przyjmowanych przez Zastępcę Prezydenta Miasta ds. Komunalnych i protokołowania spotkań, - rozpatrywanie skarg i wniosków związanych m.in. z zaspokajaniem potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Miasta, zastosowaniem stawek czynszu za lokale mieszkalne.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - posiada obywatelstwo polskie i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, - posiada wykształcenie co najmniej średnie, - posiada 5 letni staż pracy w przypadku stanowiska starszego specjalisty i stanowiska inspektora, 3 letni staż pracy w przypadku stanowiska podinspektora, 1 rok stażu pracy w przypadku stanowiska referenta, a w przypadku młodszego referenta staż pracy nie jest wymagany, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe (pożądane): - znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Statutu Miasta Koszalina oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie, - umiejętność samodzielnego dokonywania analizy sytuacji i zastosowania odpowiedniego sposobu postępowania, - umiejętność dobrej organizacji pracy, - umiejętność jasnego, komunikatywnego formułowania pism i wypowiedzi, - umiejętność wyszukiwania i analizy przepisów prawnych i orzecznictwa, - uprzejmość, kreatywność, asertywność i odporność na stres, - bardzo dobra znajomość programu Word i Excel.

Miejsce pracy:

Koszalin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Koszalinie


Wymagane dokumenty:

dodatkowe informacje: praca w godz. pn. 8:00 - 16:00, wt - pt. 7:15 -15:15, umowa na czas określony 6 miesięcy, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Koszalinie

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Bajeczna 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Specjalista ds. dokumentacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
  • Starszy Referent / Starszy Specjalista w Wydziale Zagospodarowania Pasa Drogowego

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Gdańsk, ul Równa 19/21    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 200 - 7 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko
    23 godz.
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Uzgadnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz projektów planów ogólnych. Uzgadnianie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w odniesieniu do...
  • Starsza Referentka / Starszy Referent Techniczny

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    jednostka organizacyjna: Katedra i Zakład Biologii i Genetyki Medycznej wymiar czasu pracy: 1.0 etatu forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: pomoc w wykonywaniu badań laboratoryjnych z wykorzystaniem technik biologii molekularnej i/lub...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. projektów aktywności akademickiej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
  • Specjalista ds. Zakupów

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania Sporządzanie zamówień, Bieżąca praca z bazą produktową i dbałość o poprawność danych, Współpraca z dostawcami i firmami kurierskimi, Weryfikowanie oferowanych przez dostawców warunków współpracy (cen, terminów dostaw), Negocjowanie warunków zakupu z dostawcami, Budowanie...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Specjalista ds. Magazynu i Dystrybucji

    IMAR Service Group   Grzędy (pow. piaseczyński, gm. Tarczyn)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 300 - 5 700 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu magazynowego i obsługa dokumentacji; przygotowanie wysyłek oraz kontrola ich poprawności; kontakt z klientami i współpraca z magazynem; rozliczanie kierowców i dbanie o terminowość realizacji zleceń; wsparcie operacyjne w codziennych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...