CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Od ponad 100 lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom i społecznościom na całym świecie.
CEMEX Polska należy do czołówki krajowych producentów cementu, betonu i kruszyw oraz do grona liderów zrównoważonego rozwoju. W naszych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy blisko 1200 osób.
Aktualnie poszukujemy Kandydata / Kandydatki do pracy na stanowisku:
- obsługa kanałów informacyjnych służących kontaktom z pracownikami – odpowiadanie na zapytania z obszaru kadr i płac
- wsparcie komunikacji związanej z działaniami HR
- zapewnienie łatwego dostępu pracownikom do wszystkich wymaganych produktów i usług z zakresu HR
- dostarczenie informacji z zakresu zatrudniania, relacji z pracownikami, nawiązywania, zmiany i rozwiązywania umów
- realizacja polityk, procedur i regulaminów wewnętrznych z zakresu HR
- aktywny udział w tworzeniu wewnętrznych uregulowań w zakresie funkcjonowania Działu Kadr
- Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS
- Obsługa elektronicznego systemu ewidencji czasu pracy
- Nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń wymaganych przepisami
- Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników
- wykształcenie wyższe (preferowane z obszaru kadr i płac lub zarządzania zasobami ludzkimi)
- bardzo dobra znajomość i praktyka stosowania przepisów prawa pracy
- doskonała znajomość systemów kadrowych (mile widziana KOMA, SAP) oraz biegła znajomość MS Office
- wysokich umiejętności interpersonalnych
- umiejętność budowania pozytywnych relacji w pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu
- nastawienie na kreowanie i wdrażanie wysokich standardów jakości pracy
- samodzielności i wysokiej umiejętności organizacji swojej pracy
- znajomość języka angielskiego
- Konkurencyjne wynagrodzenie, rozbudowane benefity i programy dla pracowników
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dostęp do najnowszych rozwiązań biznesowych
- Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu
- Szansę na rozwój kariery w międzynarodowym środowisku
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania