- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start pracy między 7 a 9
- przygotowanie analiz porównawczych budżet vs realizacja, w tym kontrola kosztów i odchyleń budżetowych
- aktualizacja cyklicznych raportów zarządczych, m.in. raportów rozrachunków z kontrahentami, analiza marży, analiza kosztów produkcji i odchyleń, kalkulacja rezerw
- przygotowywanie raportów finansowych i prezentacji zarządczych
- przygotowywanie cyklicznych zestawień na potrzeby banków
- weryfikacja zbieranych i przetwarzanych danych w obszarze kontrolingu
- wspieranie projektów optymalizujących efektywność operacyjną
- aktywny udział w tworzeniu nowych narzędzi kontrolingowych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym biegłość w zakresie MS Excel
- minimum roczne doświadczenie w obszarze kontrolingu, rachunkowości zarządczej i/lub analiz finansowych
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, księgowość, ekonomia)
- zdolność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność oraz wysoki poziom odpowiedzialności
Dodatkowe atuty:
- znajomość programu Access i/lub Power BI
- doświadczenie w firmach o profilu produkcyjno- handlowym
- znajomość języka angielskiego
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
- intensywny proces wdrożenia przygotowujący do samodzielnej pracy
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start pracy między 7 a 9
- przygotowanie analiz porównawczych budżet vs realizacja, w tym kontrola kosztów i odchyleń budżetowych
- aktualizacja cyklicznych raportów zarządczych, m.in. raportów rozrachunków z kontrahentami, analiza marży, analiza kosztów produkcji i odchyleń, kalkulacja rezerw
- przygotowywanie raportów finansowych i prezentacji zarządczych
- przygotowywanie cyklicznych zestawień na potrzeby banków
- weryfikacja zbieranych i przetwarzanych danych w obszarze kontrolingu
- wspieranie projektów optymalizujących efektywność operacyjną
- aktywny udział w tworzeniu nowych narzędzi kontrolingowych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym biegłość w zakresie MS Excel
- minimum roczne doświadczenie w obszarze kontrolingu, rachunkowości zarządczej i/lub analiz finansowych
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, księgowość, ekonomia)
- zdolność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność oraz wysoki poziom odpowiedzialności
Dodatkowe atuty:
- znajomość programu Access i/lub Power BI
- doświadczenie w firmach o profilu produkcyjno- handlowym
- znajomość języka angielskiego
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- kreatywne środowisko
- spójności zadań z zainteresowaniami
- niezbędne narzędzia
- inicjatywy sportowe
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
- intensywny proces wdrożenia przygotowujący do samodzielnej pracy
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Poznaj
TREFL SA
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.