Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego / holenderskiego / francuskiego / szwedzkiego

Goodwill

Dolnośląskie

447 dni temu

Ogłoszenie numer: 2051218, z dnia 2018-09-18

Dla naszego klienta, firmy specjalizującej się w obszarach nowych technologii oraz IT poszukujemy osoby na stanowisko młodszego specjalisty ds. obsługi klienta.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego / holenderskiego / francuskiego / szwedzkiego

Miejsce pracy: dolnośląskie

 

Opis stanowiska

Miejsce pracy: Kraków, woj. małopolskie (firma oferuję pełne wsparcie relokacyjne)

 

Zakres obowiązków:
  • przyjmowanie, monitorowanie i rozwiązywanie prostych problemów zgłaszanych telefonicznie przez klientów firmy,
  • współpraca z pozostałymi działami wsparcia,
  • rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń technicznych, zdalne rozwiązywanie problemów.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz znajomość języka niemieckiego / holenderskiego / francuskiego / szwedzkiego (min. B2),
  • podstawowa znajomość obsługi komputera,
  • nie oczekujemy doświadczenia, do wszystkich obowiązków kompleksowo wdrażamy,
  • nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Oferujemy

  • wynagrodzenie w wysokości 6-8 tys. zł.,
  • pakiet szkoleń wprowadzających,
  • pełną pomoc relokacyjną do miejsca pracy,
  • prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie,
  • kartę MultiSportu, dofinansowanie na zakup okularów oraz kupony lunchowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

GOODWILL HUMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta