Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: GDD/249/09/2017
Główne zadania:
• zapewnienie pozyskiwania danych teleadresowych klientów w celu nawiązania kontaktu z klientem i podjęcia działań windykacyjnych lub restrukturyzacyjnych
• obsługa systemów, rejestrów i aplikacji w zakresie działania komórki
• realizacja obowiązków sprawozdawczych na potrzeby CRW
• współpraca z komórkami organizacyjnymi CRW oraz podmiotami i organami zewnętrznymi w celu realizacji nałożonych zadań
Oczekujemy:
• wykształcenia: wyższego – specjalista, minimum średniego – młodszy specjalista
• doświadczenia w telefonicznej obsłudze klientów, którzy mają opóźnienia w spłacie wierzytelności – w przypadku specjalisty, w przypadku młodszego specjalisty doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów – mile widziane
• znajomości pakietu MS Office, biegła obsługa MS Excel będzie dodatkowym atutem
• dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności analitycznego myślenia, odporności emocjonalnej oraz sumienności, staranności i dokładności
• komunikatywności z uwzględnieniem rozmów telefonicznych
• dyspozycyjności – praca w systemie zmianowym
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń