Centrum Restrukturyzacji i Windykacji/Biuro Monitoringu, Restrukturyzacji i Windykacji/Zespół Windykacji Telefonicznej/Sekcja Windykacji Telefonicznej
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: CEN/AS/36/2018
Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na:
- zapewnieniu efektywnej windykacji wierzytelności klientów trudnych z wykorzystaniem telefonicznych i innych narzędzi porozumiewania się na odległość oraz identyfikowaniu ryzyka wystąpienia opóźnień w spłacie tych należności
- telefoniczne odzyskiwanie wierzytelności, w tym: ocena aktualnej i prognozowanej sytuacji ekonomiczno-finansowej lub majątkowej dłużnika, prowadzenie negocjacji z dłużnikami i osobami odpowiedzialnymi za spłatę zobowiązania, analiza i ocena wniosków o zawarcie ugody, monitorowanie realizacji warunków zawartych porozumień i ugód
- współpracy z innymi komórkami i jednostkami Banku oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie odzyskiwania należności Banku
- aktywnym proponowaniu i wdrażaniu zmian procesowych
- rozpatrywaniu skarg, wniosków i reklamacji dotyczących zarządzanych wierzytelności trudnych
- realizowaniu obowiązków sprawozdawczych na potrzeby zespołu
Oczekujemy od Ciebie:
- średniego lub wyższego wykształcenia (preferowane kierunki: ekonomia, bankowość)
- doświadczenia zawodowego w obszarze bezpośredniej lub telefonicznej obsługi klienta
- mile widziana wiedza w obszarze windykacji należności oraz znajomość technik negocjacyjnych
- dobrej znajomości MS Office, w szczególności MS Excel
- umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i szybkiego podejmowania decyzji
- umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu oraz odporności emocjonalnej
- mile widziana znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym
Dołączając do nas zyskujesz:
- stabilność zatrudnienia - umowę o pracę, dedykowany system premiowy
- pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.