Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: LUD/132/07/2017
Główne zadania:
• rozpatrywanie reklamacji, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Centrali i jednostkami organizacyjnymi Banku
• podejmowanie decyzji dotyczących reklamacji, zgodnie z kompetencjami
• sporządzanie dyspozycji dotyczących rozstrzygnięć spraw wynikających z reklamacji
• prowadzenie korespondencji w zakresie rozpatrywania reklamacji
• monitorowanie wykonania rozstrzygnięć przyjętych w wyniku rozpatrzenia reklamacji
• identyfikowanie przyczyn wystąpienia reklamacji oraz ich analiza
• zgłaszanie propozycji zmian w produktach i usługach bankowych na podstawie reklamacji klientów
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: prawo, ekonomia, zarządzanie, bankowość i finanse
• przynajmniej 2-letniego doświadczenia w obsłudze klienta
• bardzo dobrej znajomości produktów kredytowych, w szczególności produktów bankowości hipotecznej
• umiejętności samodzielnej analizy i oceny zdarzeń, jasnego i precyzyjnego formułowania wniosków
• rozumienia instytucji oraz mechanizmów działania prawa cywilnego, bankowego, gospodarczego, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony praw konsumentów
• znajomość pakietu MS Office
• umiejętność poprawnego formułowania korespondencji pisemnej z klientami
• komunikatywności, odporność na stres, umiejętności pracy w zespole, zorientowania na klienta oraz wyznaczone cele