Opiekun w Obszarze Obsługi Klienta Usług Medycznych
miejsce pracy: Starogard Gdański
Nr ref.: OOOKUM/12/2021/SG
W naszych lokalizacjach: Toruń, Łódź, Starogard Gdański, Kielce, Katowice, rozbudowujemy zespół odpowiedzialny za Obsługę Klienta Usług Medycznych.
Chcielibyśmy zaprosić do współpracy osobę, która będzie odpowiedzialna za:
- obsługę zgłoszeń/zapytań klientów i pacjentów,
- kontakt z placówkami medycznymi,
- wspieranie klientów w organizacji usług medycznych,
- zgłaszanie inicjatyw związanych z rozwojem procesów obsługi klientów i narzędzi informatycznych.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w kontaktach z placówkami medycznymi,
- wiedzy o rynku usług medycznych i potrzebach pacjentów,
- doświadczenia w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta,
- łatwości w komunikowaniu się i budowaniu relacji,
- sprawnej obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – mile widziane.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę od pon-pt,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- szkolenie wdrożeniowe i wsparcie merytoryczne.
KIM JESTEŚMY?
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności