Najnowsze oferty pracy

  • Fakturzystka - Sprzedawca

    ph akmak sc   Łebcz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 200 - 4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    wprowadzania faktur do programy KC Firmy; wystawianie faktur do paragonów; wprowadzanie zamówień do platformy; wykonywanie zadań związanych z przyjmowaniem towaru; bieżące wsparcie pracowników sklepu;
  • Офіс-менеджер / Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
  • Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Specjalista ds. Fakturowania

    Koksownia Częstochowa Nowa Sp. z o.o.   Częstochowa, ul. Odlewników 20    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania...
  • Fakturzysta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości.
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    13 godz.
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Administrator Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    19 godz.
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Fakturzystka Gdańsk
Order to bill Junior Analyst with Czech or Slovak

Order to bill Junior Analyst with Czech or Slovak

Accenture Sp. z o. o.
Gdańsk
młodszy specjalista (junior)
praca zdalna
rekrutacja online
619 dni temu
Order to bill Junior Analyst with Czech or Slovak
Gdańsk
Nr ref.: 10553928
Your responsibilities
  • Timely and accurately process orders and review issues related to automatically processed orders.
  • Perform analysis and support resolution of issues related to incomplete orders and delivery blocks with internal teams and/ or customers.
  • Receive and drive timely resolution of order-related customer queries and complaints.
  • Perform validation and resolution of customer complaints including liaising with appropriate internal functions, customers, warehouse and/or carriers.
  • Process and ensure that all return requests comply with Return policies including appropriate approval and documentation.
  • You will also maintain work relations with
  • External Customers.
  • Supply Chain Management and other internal stakeholders
  • Local Order to Cash Operations
  • Shared Service Center Delivery Network O2C Operations.
Our requirements
  • previous experience in the position related to Order-to-Cash processes would be an asset
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience.
  • Highly Customer oriented. Good communication and interpersonal skills.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • SAP experience valuable. Advanced MS Office.
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Czech/Slovak
What we offer
  • Support for your career and competences development – learning from colleagues, courses and trainings, allowing you to boost your skills and become #BEFUTUREPROOF

  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various Clients

  • CSR activities and rich social life – Book Club, International Cuisine Club, Accenture Runners Club, family events, cultural meetings, photography classes, climbing, soccer, swimming

  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform

Your responsibilities
  • Timely and accurately process orders and review issues related to automatically processed orders.
  • Perform analysis and support resolution of issues related to incomplete orders and delivery blocks with internal teams and/ or customers.
  • Receive and drive timely resolution of order-related customer queries and complaints.
  • Perform validation and resolution of customer complaints including liaising with appropriate internal functions, customers, warehouse and/or carriers.
  • Process and ensure that all return requests comply with Return policies including appropriate approval and documentation.
  • You will also maintain work relations with
  • External Customers.
  • Supply Chain Management and other internal stakeholders
  • Local Order to Cash Operations
  • Shared Service Center Delivery Network O2C Operations.
Our requirements
  • previous experience in the position related to Order-to-Cash processes would be an asset
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience.
  • Highly Customer oriented. Good communication and interpersonal skills.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • SAP experience valuable. Advanced MS Office.
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Czech/Slovak
What we offer
  • Support for your career and competences development – learning from colleagues, courses and trainings, allowing you to boost your skills and become #BEFUTUREPROOF

  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various Clients

  • CSR activities and rich social life – Book Club, International Cuisine Club, Accenture Runners Club, family events, cultural meetings, photography classes, climbing, soccer, swimming

  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform

When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Check out all our job vacancies at our website: www.accenture.pl/operationswarsaw

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Fakturzystka - Sprzedawca

    ph akmak sc   Łebcz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 200 - 4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    wprowadzania faktur do programy KC Firmy; wystawianie faktur do paragonów; wprowadzanie zamówień do platformy; wykonywanie zadań związanych z przyjmowaniem towaru; bieżące wsparcie pracowników sklepu;
  • Офіс-менеджер / Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
  • Office Manager

    Nikola Service   Warszawa, Janki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Specjalista ds. Fakturowania

    Koksownia Częstochowa Nowa Sp. z o.o.   Częstochowa, ul. Odlewników 20    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania...
  • Fakturzysta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości.
  • Tax Assistant (Transfer Pricing)

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    13 godz.
    Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
  • Administrator Sprzedaży

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    19 godz.
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...