Najnowsze oferty pracy

  • Samodzielny Księgowy ze znajomością programu Systim

    Enadis sp. z o.o.   Gdynia    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.
  • Specjalista ds. Księgowości

    Zakłady Odzieżowe Wybrzeże S.I.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: kontrola i dekretacja dokumentów księgowo-finansowych; przygotowywanie przelewów bankowych; kontrola czynności z zakresu VAT oraz sporządzanie dekretacji podatkowych; analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych, uzgadnianie sald kont księgowych w tym sald...
  • Specjalista ds. Księgowości

    SYLVA   Wiele    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Jakie wyzwania na Ciebie czekają? Ewidencjonowanie i dekretowanie operacji związanych z działalnością spółki; obliczanie, ewidencjonowanie, weryfikacja poprawności wyliczeń zobowiązań wobec budżetu państwa (CIT, PIT, VAT, podatek od nieruchomości itp.) - w razie potrzeby kontakt z...
  • Analityk Inwestycyjny

    NES Global Talent   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Obowiązki: Modelowanie finansowe Tworzenie analiz i raportów Wycena nowych projektów (publicznych, publiczno – prywatnych i prywatnych) – zawartych w modelach finansowych na podstawie przepływów wskaźników Nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych oraz nadzór prac doradców...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac

    Geneva Trust Polska sp. z o.o.   Gdańsk, Cube Office Park    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Przygotowanie dokumentacji kadrowej pracowników w szczególności: dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, ewidencja czasu pracy, urlopów, monitorowania terminów badań lekarskich oraz szkoleń BHP....
  • Kosztorysant zewnętrznych sieci wodno - kanalizacyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów inwestorskich, zamiennych, powykonawczych, do przetargów; sporządzania ofert i ich aktualizacji; sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji; kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.
  • Specjalista / Specjalistka ds. podatków

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń podatkowych w firmie – CIT, VAT, PIT, IFT, podatek u źródła, podatek od nieruchomości Sporządzanie deklaracji podatkowych Dbanie o zapewnienie poprawności księgowania dokumentów pod kątem podatkowym Przygotowanie danych pod sporządzanie...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Technicznym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowanie materiałów i danych do planu inwestycji i remontów, Terminową realizację przydzielonych zadań inwestycyjnych i remontowych, Kompletowanie materiałów wyjściowych, koncepcji, studiów wykonalności, projektów budowlanych...
  • Specjalista ds. Kontrolingu

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: przygotowanie krótko- i długoterminowych planów finansowych Uczelni oraz monitorowanie i kontrola ich realizacji, przygotowanie, aktualizacja i przetwarzanie budżetów poszczególnych jednostek organizacyjnych Uczelni oraz...
  • Księgowa / Księgowy

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji księgowych Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami Przygotowywanie przelewów bankowych Tworzenie bilansów zysku i strat Współpraca z instytucjami zewnętrznymi Księgowanie dokumentów Zamykanie miesiąca Sporządzanie deklaracji podatkowych
Zobacz więcej ofert pracy

OTB Specialist with German

Accenture Sp. z o. o.
Gdańsk
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
1006 dni temu
OTB Specialist with German
Gdańsk
Nr ref.: R00031464

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 537,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Our Polish community consists of over 7,600 people. The headquarters are located in Warsaw, Cracow, Lodz, Wroclaw and Katowice. Visit us at www.accenture.com. 

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?
  • Timely and accurately process orders and review issues related to automatically processed orders.
  • Perform analysis and support resolution of issues related to incomplete orders and delivery blocks with internal teams and/ or customers.
  • Receive and drive timely resolution of order-related customer queries and complaints.
  • Perform validation and resolution of customer complaints including liaising with appropriate internal functions, customers, warehouse and/or carriers.
  • Process and ensure that all return requests comply with Return policies including appropriate approval and documentation.
You will also maintain work relations with:
  • External Customers.
  • Supply Chain Management and other internal stakeholders
  • Local Order to Cash Operations
  • Shared Service Center Delivery Network O2C Operations.
What do we expect?
  • 1-3 years of experience in Customer Service or other related Order-to-Cash processes.
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience.
  • Highly Customer oriented. Good communication and interpersonal skills.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • SAP experience valuable. Advanced MS Office.
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in German
What we can offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 537,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Our Polish community consists of over 7,600 people. The headquarters are located in Warsaw, Cracow, Lodz, Wroclaw and Katowice. Visit us at www.accenture.com. 

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?
  • Timely and accurately process orders and review issues related to automatically processed orders.
  • Perform analysis and support resolution of issues related to incomplete orders and delivery blocks with internal teams and/ or customers.
  • Receive and drive timely resolution of order-related customer queries and complaints.
  • Perform validation and resolution of customer complaints including liaising with appropriate internal functions, customers, warehouse and/or carriers.
  • Process and ensure that all return requests comply with Return policies including appropriate approval and documentation.
You will also maintain work relations with:
  • External Customers.
  • Supply Chain Management and other internal stakeholders
  • Local Order to Cash Operations
  • Shared Service Center Delivery Network O2C Operations.
What do we expect?
  • 1-3 years of experience in Customer Service or other related Order-to-Cash processes.
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience.
  • Highly Customer oriented. Good communication and interpersonal skills.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • SAP experience valuable. Advanced MS Office.
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in German
What we can offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Check out all our job vacancies at our website: www.accenture.pl/operationswarsaw

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Samodzielny Księgowy ze znajomością programu Systim

    Enadis sp. z o.o.   Gdynia    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.
  • Specjalista ds. Księgowości

    Zakłady Odzieżowe Wybrzeże S.I.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: kontrola i dekretacja dokumentów księgowo-finansowych; przygotowywanie przelewów bankowych; kontrola czynności z zakresu VAT oraz sporządzanie dekretacji podatkowych; analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych, uzgadnianie sald kont księgowych w tym sald...
  • Specjalista ds. Księgowości

    SYLVA   Wiele    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Jakie wyzwania na Ciebie czekają? Ewidencjonowanie i dekretowanie operacji związanych z działalnością spółki; obliczanie, ewidencjonowanie, weryfikacja poprawności wyliczeń zobowiązań wobec budżetu państwa (CIT, PIT, VAT, podatek od nieruchomości itp.) - w razie potrzeby kontakt z...
  • Analityk Inwestycyjny

    NES Global Talent   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Obowiązki: Modelowanie finansowe Tworzenie analiz i raportów Wycena nowych projektów (publicznych, publiczno – prywatnych i prywatnych) – zawartych w modelach finansowych na podstawie przepływów wskaźników Nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych oraz nadzór prac doradców...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac

    Geneva Trust Polska sp. z o.o.   Gdańsk, Cube Office Park    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Przygotowanie dokumentacji kadrowej pracowników w szczególności: dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, ewidencja czasu pracy, urlopów, monitorowania terminów badań lekarskich oraz szkoleń BHP....
  • Kosztorysant zewnętrznych sieci wodno - kanalizacyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów inwestorskich, zamiennych, powykonawczych, do przetargów; sporządzania ofert i ich aktualizacji; sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji; kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.
  • Specjalista / Specjalistka ds. podatków

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń podatkowych w firmie – CIT, VAT, PIT, IFT, podatek u źródła, podatek od nieruchomości Sporządzanie deklaracji podatkowych Dbanie o zapewnienie poprawności księgowania dokumentów pod kątem podatkowym Przygotowanie danych pod sporządzanie...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Technicznym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowanie materiałów i danych do planu inwestycji i remontów, Terminową realizację przydzielonych zadań inwestycyjnych i remontowych, Kompletowanie materiałów wyjściowych, koncepcji, studiów wykonalności, projektów budowlanych...
  • Specjalista ds. Kontrolingu

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: przygotowanie krótko- i długoterminowych planów finansowych Uczelni oraz monitorowanie i kontrola ich realizacji, przygotowanie, aktualizacja i przetwarzanie budżetów poszczególnych jednostek organizacyjnych Uczelni oraz...
  • Księgowa / Księgowy

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji księgowych Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami Przygotowywanie przelewów bankowych Tworzenie bilansów zysku i strat Współpraca z instytucjami zewnętrznymi Księgowanie dokumentów Zamykanie miesiąca Sporządzanie deklaracji podatkowych