Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy odpowiedniego Kandydata/-tki na stanowisko:
Planista Produkcji
Miejsce pracy: podkarpackie/ Mielec
Opis stanowiska pracy:
- Przygotowanie planów produkcyjnych krótko i długoterminowych
- Monitorowanie realizacji planów produkcyjnych
- Zapewnianie dostępności materiałów niezbędnych do produkcji
- Planowanie i optymalizacja stanów magazynowych wyrobów
- Przewidywanie zagrożeń w realizowaniu planów produkcyjnych
- Nadzór nad terminowością realizacji płatności
- Kontakt z klientami, dostawcami, firmami zewnętrznymi - rozwiązywanie kwestii spornych
- Udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych procesów usprawniających
- Ścisła współpraca z Kierownikiem Produkcji, Mistrzami i Brygadzistami oraz Zaopatrzeniem
- Współudział w rozwijaniu systemu ERP
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: zarządzanie produkcją, logistyka, inżynieria produkcji
- Minimum 2 – letnie doświadczenie w planowaniu produkcji w firmie
- Umiejętność planowania i harmonogramowania produkcji
- Znajomość nowoczesnych metod planowania zasobów
- Wiedza z zakresu zarządzania zapasami, zarządzania logistycznego
- Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na bieżącą komunikację
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania kompetencyjne:
- Zdolność analitycznego myślenia, wnikliwej analizy i przewidywania
- Umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku, pod presja czasu
- Umiejętność organizacji czasu i pracy własnej
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie produkcyjnej
- Możliwość doskonalenia i podnoszenia kompetencji zawodowych
- Pracę pełną wyzwań dającą możliwość rozwoju
- Dostęp do szkoleń językowych
- Niezbędne narzędzia pracy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Oferta dotyczy pracy stałej.
Miejsce pracy - Mielec.
POLEĆ OFERTĘ PRACY SWOIM ZNAJOMYM !