Cementownia Rudniki, gmina Rędziny, koło Częstochowy
Forma zatrudnienia: umowa o pracę z firmą zewnętrzną
- Udział w planowaniu remontów urządzeń elektrycznych i automatyki,
- Organizacja prac związanych z eksploatacją, obsługą i remontami urządzeń elektrycznych i
automatyki, w sposób zapewniający bezpieczeństwo dla osób i urządzeń w tym wydawanie poleceń ustnych i pisemnych dla prac, które wymagają takiego polecenia, - Wsparcie w inicjowaniu i wdrażaniu zadań inwestycyjnych. Współuczestnictwo w nadzorze nad
pracami związanymi z realizacją inwestycji elektrycznych mających na celu obniżanie kosztów
energii i racjonalną gospodarką energetyczną, - Uczestnictwo w komisjach przekazujących urządzenia do remontu lub modernizacji oraz w komisjach odbiorczych urządzeń nowych lub remontowanych,
- Archiwizowanie i aktualizowanie dokumentacji urządzeń będących w zakresie kompetencji,
- Zgłaszanie potrzeb w zakresie zabezpieczenia w części zamienne, narzędzia i materiały niezbędne
do prowadzenia prawidłowej eksploatacji maszyn i urządzeń. Uczestnictwo przy ustalaniu
normatywów magazynowych, - Prowadzenie bieżących zapisów ruchowych oraz kontrola zapisów dokonywanych przez
personel obsługi.
- Wykształcenie wyższe techniczne preferowane kierunki: elektryczne lub automatyka.
- Doświadczenie w formie praktyk, staży na podobnym stanowisku- mile widziane.
- Znajomość zagadnień specjalistycznych w tym: budowy i zasad działania urządzeń elektrycznych,
działania elementów i układów automatyki, czytanie i projektowanie schematów elektrycznych. - Umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office.
- Świadectwo kwalifikacyjne Gr 1 D i E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń elektrycznych - mile widziane.
- Znajomość języka angielskiego.
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin.
- Płatny staż w formie umowy o pracę z firmą zewnętrzną,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (np. opieka medyczna,
karta rekreacyjno-sportowa) - Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania