Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Jeżeli lubisz rozmawiać z ludźmi i jesteś osobą otwartą na pracę w różnorodnym zespole, w przyjaznej atmosferze oraz chciałbyś pracować w firmie WORK SERVICE S.A., która świadczy usługi dla największego operatora telekomunikacyjnego w Polsce.
Nr Ref.: pracaDS/praca
- Telefoniczne wsparcie w zakresie doradztwa technicznego i doboru optymalnych rozwiązań dla klienta
- Wprowadzanie do systemu danych, zamówień i zleceń
- Sprawdzanie kompletności procesowania się zamówień
- Profesjonalna obsługa powierzonych spraw
- Kreatywność i nastawienie na poszukiwanie nowych rozwiązań
- Wykształcenia min. średnie
- Dobrych zdolności komunikacyjne
- Inicjatywy do podejmowania nowych działań
- Chęć rozwoju osobistego i nabywania nowej wiedzy
- Dyspozycyjność (gotowość do pracy w systemie zmianowym i w weekendy)
- Umiejętność pracy w zespole
- Praktyczna znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta przez telefon (wysoki poziom komunikatywności i asertywności)
- Elastyczne godziny pracy (praca w systemie zmianowym Akcje Front Line w godz. 8-21; Akcje Back Line w godz. 6.00-22.00)
- Możliwość kształtowania swojej ścieżki kariery - możliwości awansu w oparciu o Proces Certyfikacji
- Jasny system oceny i feedback’u
- System bezpłatnych szkoleń miękkich i specjalistycznych (dostęp do portali e-learningowych i spotkań „knowledge sharing”)
- Ścieżkę specjalistycznych szkoleń (szkolenie wdrożeniowe trwa 6 dni)
- Konkurencyjne i motywacyjne warunki płacy w stabilnej finansowo firmie
- Pakiet świadczeń socjalnych (ubezpieczenie grupowe, pakiety sportowo-rekreacyjne, ubezpieczenie medyczne)
- Pracę w firmie, dla której Twój głos i opinia są ważne i brane pod uwagę