Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Biurowy

    PZ Stettin TeamWork   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Asystent ds. brokerskiej obsługi ubezpieczeń

    Aon Polska Sp. z o. o.   Szczecin    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres zadań: Wspieranie brokerów w procesach administracji danych w wewnętrznych systemach i aplikacjach; Administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją techniczną i ubezpieczeniową w powierzonym zakresie, zgodnie z procedurami Aon; Kompletowanie i przygotowywanie do archiwizacji...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Pracownik Biurowy Zachodniopomorskie
Pracownik administracji biurowej z językiem niemieckim (Büroarbeiter)

Pracownik administracji biurowej z językiem niemieckim (Büroarbeiter)

CPL JOBS Sp. z o.o.
zachodniopomorskie, Szczecin, Stargard, Szczecinek, Goleniów, Gryfino, Police, Świnoujście, Barlinek
praca stacjonarna
2003 dni temu

CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.

Obecnie dla naszego międzynarodowego Klienta, poszukujemy osób na stanowisko Pracownika ds. administracji biurowej z językiem niemieckim w Szczecinie lub Poznaniu.


Pracownik administracji biurowej z językiem niemieckim (Büroarbeiter)

Miejsce pracy: Szczecin, Stargard, Szczecinek, Goleniów, Gryfino, Police, Świnoujście, Barlinek

Nr Ref.: JO-1809-416897_IK3527

Obowiązki:

  • Kontakt z klientami biznesowymi poprzez telefon oraz e-mail;
  • Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu;
  • Prowadzenie oraz uzupełnianie dokumentacji administracyjnej;
  • Wsparcie jednego z trzech działów: Customer Service, Księgowość lub HR;
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji.

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • Chęć rozwoju i doskonalenia swoich kwalifikacji;
  • Doświadczenie nie jest wymagane (oferujemy różne poziomy stanowisk).

Oferujemy:

  • Umowę o pracę 
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, pakiet biletów do kina/teatrów, pakiety ubezpieczeń, pakiety emerytalne;
  • Profesjonalne szkolenia;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10504.

www.cpljobs.pl

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 701-02-56-845 (dalej: CPL Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy na rzecz którego działa CPL Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez CPL Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. CPL Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy CPL Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez CPL Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma CPL Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych, oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez CPL Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.”
 

Podobne oferty

  • Pracownik Biurowy

    PZ Stettin TeamWork   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Asystent ds. brokerskiej obsługi ubezpieczeń

    Aon Polska Sp. z o. o.   Szczecin    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres zadań: Wspieranie brokerów w procesach administracji danych w wewnętrznych systemach i aplikacjach; Administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją techniczną i ubezpieczeniową w powierzonym zakresie, zgodnie z procedurami Aon; Kompletowanie i przygotowywanie do archiwizacji...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.