Zakres obowiązków: Obsługa prawna spółek z Grupy Kapitałowej PGE a w szczególności: przygotowywanie i wydawanie opinii oraz stanowisk prawnych; opiniowanie i akceptowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów (m.in. umów, zleceń, wniosków do organów korporacyjnych, regulacji...
Zakres obowiązków: prowadzenie kontroli zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE, prowadzenie kontroli na miejscu realizacji projektów Działanie 4.2. POIR (kontrole wyjazdowe), prowadzenie kontroli trwałości projektów POIR, opracowywanie planów i sprawozdań z kontroli,...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych) oraz niepublicznych (na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki w zakresie zakupów) przygotowywanie dokumentacji postępowań w szczególności...
Główne obowiązki: Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. Udział w realizacji...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; spotkania z klientami – negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji...
Będziesz odpowiadać za: udział w opracowywaniu planów rzeczowych w tym planowanie usług, robót i materiałów, sporządzanie bieżących i okresowych raportów oraz analiz z realizacji planu wraz z analizą odchyleń, przygotowywanie sprawozdań z wykonania robót, zużycia materiałów i...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik Administracyjny
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa Okęcie
Nr Ref.: PA/JOI/04
Zadania:
Tworzenie zamówień kosztowych w systemie
Procesowanie faktur VAT dla Działu Jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami
Zakres obowiązków: Obsługa prawna spółek z Grupy Kapitałowej PGE a w szczególności: przygotowywanie i wydawanie opinii oraz stanowisk prawnych; opiniowanie i akceptowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów (m.in. umów, zleceń, wniosków do organów korporacyjnych, regulacji...
Zakres obowiązków: prowadzenie kontroli zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE, prowadzenie kontroli na miejscu realizacji projektów Działanie 4.2. POIR (kontrole wyjazdowe), prowadzenie kontroli trwałości projektów POIR, opracowywanie planów i sprawozdań z kontroli,...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych) oraz niepublicznych (na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki w zakresie zakupów) przygotowywanie dokumentacji postępowań w szczególności...
Główne obowiązki: Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. Udział w realizacji...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; spotkania z klientami – negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji...
Będziesz odpowiadać za: udział w opracowywaniu planów rzeczowych w tym planowanie usług, robót i materiałów, sporządzanie bieżących i okresowych raportów oraz analiz z realizacji planu wraz z analizą odchyleń, przygotowywanie sprawozdań z wykonania robót, zużycia materiałów i...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...