Pracownik biurowy z j. niemieckim (k/m)
Konin, Galeria nad Jeziorem
Zakres obowiązków:
- realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (zarządzanie umowami, kontrola faktur, nadzór nad terminami),
- współpraca z działem marketingu przy wydarzeniach, akcjach PR i działaniach promocyjnych,
- optymalizacja funkcjonowania centrum handlowego z myślą o kliencie,
- organizacja wyposażenia obiektu i centralnych zakupów,
- koordynacja współpracy między działami,
- wprowadzanie na rynek powierzchni promocyjnych.
Wymagania:
- wykształcenie ekonomiczne,
- mile widziane doświadczenie w administracji lub zarządzaniu nieruchomościami,
- dobra organizacja pracy, rzetelność i dokładność,
- komunikatywność i zaangażowanie,
- dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
- znajomość MS Office (szczególnie Excel),
- gotowość do wdrożenia w centrali firmy w Niemczech.
To nas wyróżnia:
- Praca w zespole & Eventy
- Onboarding & stały rozwój
- Innowacyjny budynek centrali "House of inspiration"
- Firma rodzinna & szybkie decyzje
- Dodatki pieniężne
- Ergonomiczne miejsca pracy
- Stała ekspansja
- Elastyczny czas pracy
Poznaj
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K.
Dlaczego warto?
Grupa Saller jest właścicielem nieruchomości komercyjnych w Niemczech, Czechach , Polsce i na Słowacji. Podtsawową działalnością firmy jest planowanie, kierowanie pracami budowlanymi, wynajem oraz zarządzanie własnymi parkami i centrami handlowymi. Funkcjonująca od prawie 40 lat firma jest kieowana bezpośrednio przez właścicieli i stale ekspanduje na rynku. Łączna powierzchnia najmu grupy Saller w Europie wynosi 1,5 mln m2.
Proces rekrutacji
-
Krok
Zbieranie CV
-
Krok
Rozmowa telefoniczna
-
Krok
Spotkanie rekrutacyjne
-
Krok
Propozycja współpracy