Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
Twoje zadania: aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play; realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych) obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami; dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju,...
Zakres obowiązków: e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie oferty zgodnie z preferencjami klienta oraz umiejętna sprzedaż oferty Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu, pozyskiwanie nowych klientów.
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
10 godz.
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
Do twoich zadań należeć będzie: Identyfikacja potrzeb zdrowotnych oraz prowadzenie edukacji zdrowotnej dla pacjentów z cukrzycą; Przyjmowanie i rozpatrywanie bardziej zaawansowanych przypadków medycznych na drugim poziomie eskalacji; Skuteczna obsługa zapytań klientów, zarówno...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 4 300 - 4 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
In our new project, we value the unique backgrounds, experiences, and perspectives. We believe everyone deserves a fair shot at success and appreciate the experiences each person brings beyond the traditional job requirements. Even if you’re a close but not exactly match with the description, we...
Pracownik Callcenter z j. niemieckim i polskim (k/m)
Pracownik Callcenter z j. niemieckim i polskim (k/m)
Fachowcy firmy Meyer Sp. z o.o.
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
2513 dni temu
Agencja Zatrudnienia Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o.o. (nr wpisu do rejestru 8474) spółka córka niemieckiej firmy Meyer Fachkräfte z siedzibą w Erfurcie poszukuje dla swojego klienta kandydatów (k/m) na stanowisko:
Pracownik Callcenter z j. niemieckim i polskim (k/m)
Nr ref.: PC-P/06/2017
Miejsce pracy: Berlin
Zadania na stanowisku:
obsługa infolinii oraz E-Mail
współpraca z działem zamówień, reklamacji, płatności i dostawy
wsparcie projektów
Wymagania:
dobra znajomość j. niemieckiego- warunek konieczny
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
Twoje zadania: aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play; realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych) obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami; dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju,...
Zakres obowiązków: e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie oferty zgodnie z preferencjami klienta oraz umiejętna sprzedaż oferty Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu, pozyskiwanie nowych klientów.
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
10 godz.
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
Do twoich zadań należeć będzie: Identyfikacja potrzeb zdrowotnych oraz prowadzenie edukacji zdrowotnej dla pacjentów z cukrzycą; Przyjmowanie i rozpatrywanie bardziej zaawansowanych przypadków medycznych na drugim poziomie eskalacji; Skuteczna obsługa zapytań klientów, zarówno...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 4 300 - 4 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
In our new project, we value the unique backgrounds, experiences, and perspectives. We believe everyone deserves a fair shot at success and appreciate the experiences each person brings beyond the traditional job requirements. Even if you’re a close but not exactly match with the description, we...