Pracownik ds. Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji
IKEA Retail, DOMOLINIA
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
Jesteś osobą odznaczającą się pomocnym i przyjaznym podejściem do klientów, zmierzającym do rozwiązania sytuacji za obopólną korzyścią. Dodatkowo posiadasz:
- łatwość komunikacji i swobodę w prowadzeniu rozmów
- umiejętność słuchania i odpowiadania na potrzeby klientów
- umiejętność analizowania sytuacji i zastosowania racjonalnych rozwiązań
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
O stanowisku. Jako Pracownik ds. Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji będziesz odpowiedzialny za telefoniczną oraz mailową obsługę naszych klientów. Pracujemy w systemie zmianowym między 8.00 a 21.00, również w weekendy. Oferujemy stawkę godzinową w wysokości 20 zł brutto.
- zapewnienie szybkiego i profesjonalnego wsparcia we wszystkich kontaktach z klientami oraz w stosunku do partnerów biznesowych
- pomocne i przyjazne podejście do klientów, zawsze zmierzające do rozwiązania sytuacji za obopólną korzyścią
- rozpatrywanie reklamacji klientów zgodnie ze swoim poziomem uprawnień
- weryfikowanie i dokumentowanie informacji od klienta w odpowiednich systemach, w sposób zapewniający wysoką jakość i wiarygodność
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów.
Poznaj
IKEA Retail sp. z o.o.
Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Naszą ideą biznesową jest oferowanie szerokiego asortymentu funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych artykułów wyposażenia domu, w cenach tak niskich, by jak najwięcej ludzi mogło sobie na nie pozwolić.
Ciężko pracujemy, by móc oferować naszym klientom wysoką jakość w przystępnych cenach. Jest to możliwe dzięki optymalizacji całego łańcucha wartości, budowanie długotrwałych relacji z dostawcami, inwestowaniu w zautomatyzowaną produkcję oraz produkowanie dużych wolumenów. Nasza wizja to coś więcej niż wyposażenie domu. Chcemy polepszać jakość codziennego życia wszystkich ludzi, na których nasza firma ma wpływ.