Pracownik dz. obsługi klienta z j. Holenderskim

Genpact PL

Mazowieckie

38 dni temu

Pracownik dz. obsługi klienta z j. Holenderskim


With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Function: Operations

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik dz. obsługi klienta z j. Holenderskim

  • Przetwarzanie zamówień, wprowadzanie ich do systemu;
  • Monitorowanie procesu płatności;
  • Sprawdzanie poprawności danych w systemie;
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów klientów;
  • Profesjonalna obsługa klientów drogą mailową i telefoniczną w j. francuskim;
  • Przygotowywanie miesięcznych podsumowań i raportów.

Wymagania:

  • Znajomość j. holenderskiego min. B2/C1;
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Znajomość MS Office (w szczególności Excel);
  • Mile widziane doświadczeni w obsłudze klienta lub finansach;
  • Analityczne podejście i chęć dalszej nauki;
  • Umiejętność pracy w grupie, komunikacji.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Możliwość uczestnictwa w nowych projektach;
  • Możliwość rozwoju;
  • Dodatkowe bonusy (LuxMed, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, karta Lunchpass, dodatkowe dni urlopu, biking program).
Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.

Poznaj

Genpact PL

Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.


Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.

Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.

Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.

Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.

Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.

Dołącz do nas!

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta