Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń...
  • Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twoje obowiązki to: Przetwarzanie i analiza skarg klientów oraz podejmowanie decyzji o ich rozwiązaniu (naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy, czy odrzucenie). Dokładne prowadzenie dokumentacji reklamacji i komunikacja z klientami. Śledzenie i zarządzanie czasem rozpatrywania skarg. Zapewnienie...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Blachotrapez Sp. z o.o.   Sękocin Nowy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: samodzielne rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym w firmie standardem, raportowanie i analiza reklamacji, prowadzenie kontroli merytorycznej nad wewnętrznymi procesami produkcji pod kątem jakościowym i spełnienia norm, zapewnienie dostępności i...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja)

    Selgros Cash&Carry   Siedlce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista ds. obsługi zamówień i reklamacji

    SypialniaPlus sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Komunikacja z dostawcami oraz obszarem łańcucha dostaw i logistyki. Monitorowanie stanu realizacji zamówień, ich potwierdzeń, terminów dostaw. Wdrażanie instrukcji, zasad i procedur dotyczących zamówień. Zarządzanie dokumentacją związaną z zamówieniami. Przyjmowanie, ewidencja i...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Nextbike Polska S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie   27,70 - 28,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Pracownik Działu Reklamacji Mazowieckie
Pracownik Działu Handlowego i Obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Pracownik Działu Handlowego i Obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Polargos sp. zo.o.
mazowieckie, Oziemkówka/k. Garwolina
praca stacjonarna
3830 dni temu

Firma POLARGOS Sp. z o.o.  jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży ogrodzeń.   

Poszukujemy doświadczonych kandydatów / kandydatek  na stanowisko:


Pracownik Działu Handlowego i Obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Miejsce pracy: Oziemkówka/k. Garwolina

Zadania:
  • Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie odpowiedzialna za stały kontakt z klientem.
  • Ponad to będzie odpowiedzialna za efektywne nadzorowanie terminowej realizacji zamówień i dostaw.
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie,
  • Znajomość Pakietu MS Office,
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • Warunek konieczny - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego umożliwiająca kontakty z klientami.
Prosimy o dopisanie w swojej ofercie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych DZ. Ust. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń...
  • Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twoje obowiązki to: Przetwarzanie i analiza skarg klientów oraz podejmowanie decyzji o ich rozwiązaniu (naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy, czy odrzucenie). Dokładne prowadzenie dokumentacji reklamacji i komunikacja z klientami. Śledzenie i zarządzanie czasem rozpatrywania skarg. Zapewnienie...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Blachotrapez Sp. z o.o.   Sękocin Nowy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: samodzielne rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym w firmie standardem, raportowanie i analiza reklamacji, prowadzenie kontroli merytorycznej nad wewnętrznymi procesami produkcji pod kątem jakościowym i spełnienia norm, zapewnienie dostępności i...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja)

    Selgros Cash&Carry   Siedlce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista ds. obsługi zamówień i reklamacji

    SypialniaPlus sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Komunikacja z dostawcami oraz obszarem łańcucha dostaw i logistyki. Monitorowanie stanu realizacji zamówień, ich potwierdzeń, terminów dostaw. Wdrażanie instrukcji, zasad i procedur dotyczących zamówień. Zarządzanie dokumentacją związaną z zamówieniami. Przyjmowanie, ewidencja i...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Nextbike Polska S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie   27,70 - 28,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;