Pracownik Działu Obsługi Klienta

IKEA Retail sp. z o.o.

Warszawa/Targówek

101 dni temu

Dołącz do zespołu IKEA Warszawa/Targówek

Pracownik Działu Obsługi Klienta (1/2 lub 3/4 etatu), IKEA Retail, Warszawa/Targówek

W IKEA szukamy ludzi, nie CV. Wierzymy, że podzielamy wartości, którymi kierujesz się na co dzień. To, że patrzysz na świat inaczej niż większość osób jest ważniejsze od Twojego dotychczasowego doświadczenia.

Dział Obsługi Klienta ma ogromny wpływ na codzienną satysfakcję naszych klientów, dbając o ich zadowolenie po zakończonych zakupach. Jeśli jesteś otwarty na ludzi, lubisz pracę, w której wiele się dzieje i chcesz pomagać klientom w rozwiązywaniu dylematów, oznacza to, że czekamy właśnie na Ciebie! Otwarta głowa na nową wiedzę, inicjatywa oraz dobra organizacja czasu będą dodatkowymi plusami.

 

CZYM BĘDZIESZ SIĘ NA CO DZIEŃ ZAJMOWAĆ


Jako Pracownik działu Obsługi Klienta będziesz przede wszystkim:

  • odpowiedzialny za posprzedażową obsługę klientów, m.in. w zakresie dodatkowych usług IKEA, wydawanie zakupionych produktów z magazynu zewnętrznego,
  • sprawnie i z wzajemną korzyścią rozwiązywać trudności zgłaszane przez klientów - w tym zwroty produktów i reklamacje,
  • pracować w trybie zmianowym oraz w weekendy.
POZNAJ NASZ DZIAŁ


Praca w dziale Obsługi Klienta to praca pełna wyzwań i odpowiedzialnych zadań. Mamy tutaj realny wpływ na zmianę i ciągle szukamy nowych sposobów działania, które pomogą nam usprawnić codzienną pracę. Dołączając do IKEA, zyskasz nie tylko wartościowe doświadczenie i umiejętności, ale również zespół, na którym możesz polegać oraz możliwość rozwoju na Twoich zasadach – w końcu to #TyJesteśZmianą.

 

NIEZALEŻNIE OD WYMIARU ETATU, CZEKAJĄ NA CIEBIE M.IN.
  • umowa o pracę,
  • wynagrodzenie min. 20 PLN brutto za godzinę (dla 1/2 etatu minimalne wynagrodzenie miesięczne wyniesie ok. 1 680 PLN brutto, a dla 3/4 etatu wyniesie ok. 2 520 PLN brutto),
  • roczny system premiowy, opieka medyczna, plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
  • zniżka pracownicza, dofinansowanie posiłków, codziennie świeże owoce,
  • możliwość wyboru benefitów (np. karty MultiSport),
  • bony pieniężne przyznawane z okazji jubileuszu pracy, Bożego Narodzenia, narodzin dziecka, etc.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta